معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

آغاز ثبت نام در بخش دانش آموزی بیست و پنجمین دوره جشنواره جوان خوارزمی

در آیین پایانی مرحله استانی دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم از ۳۱۶ دانش آموز که موفق به کسب رتبه برتر شده بودند،تجلیل شد.
کد خبر: ۱۴۰۸۰۰۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛دوازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم با اهداف زندگی سالم،سلامت روان و پیشگیری از رفتار های پر خطر در دوره ابتدایی با محور چگونه از خود مراقبت کنیم؟ در رشته های نقاشی و انشا و در دوره متوسطه اول و دوم در رشته های تصویر سازی،پوستر سازی،پویا نمایی،فیلم داستانی،ایده پردازی، نمایش صحنه ای،نمایش خیابانی،بازی های رایانه ای،موشن گرافی،عکاسی،مقاله نویسی،روایتگری،روزنامه دیواری و نرم افزار چند رسانه ای برگزار شد.

دراین جشنواره همچنین درگروه فرهنگیان درمحورهای ابتکارات جامعه محور،روایت محصولات فرهنگی و در گروه والدین درمحورهای ایده پردازی،مقاله نویسی،روایت پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.

درآیین پایانی مرحله استانی دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم که باحضور مدیرکل،معاون پرورشی وفرهنگی، رئیس اداره امور تربیتی،مشاوره و مراقبت در ابرابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان،مدیران و روسا،معاونان پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان،دبیر شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر و...در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد،در دوره ابتدایی از۵۰ نفر،در دوره متوسطه اول از ۱۲۱نفر در دوره متوسطه دوم از ۱۴۵نفر،درگروه همکاران و کارشناسان از ۸۵ نفر و در گروه والدین از۱۴ نفر و در کل از ۴۱۵ نفر از بین ۳۰۴ هزار نفر منتخب تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها