معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

تقویت هویت ملی ایرانی دانش آموزان یکی از مهم ترین وظایف معلمان است

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان شهربابک بیان کرد:تقویت هویت ملی ایرانی یکی از مهم ترین وظایف معلمان در دانش آموزان است.
کد خبر: ۱۴۰۷۵۰۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛طاهره زحمتکش،معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان،ضمن تبریک روز و هفته معلم به فرهنگیان شهرستان شهربابک به تشریح بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با فرهنگیان پرداخت.

زحمتکش افزود:ما فرهنگیان باید در زمینه تقویت هویت ملی ایرانی در دانش آموزان تلاش کنیم و دانش آموزان را به گونه‌ای بار بیاوریم که آن ها به ایرانی بودن خود افتخار کنند.

وی بر اجرایی سازی سند تحول بنیادین در مدارس تأکید نمود و ادامه داد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با فرهنگیان خواستار اجرایی سازی سند تحول بوده اند و ما نیز باید با تمام تلاش در راستای تحقق این امر گام برداریم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: با دقت در سند تحول بنیادین در راستای تربیت دانش آموزان مسئولیت پذیر، پرسشگر، کنجکاو و مهارت محور اقدام کنیم.

وی بر اهمیت اجرای طرح شهید محمودوند اشاره کرد و اظهار داشت: در استان کرمان حدود ۶۰۰۰ دانش آموز ترک تحصیل در مقطع ابتدایی وجود داشت که با تلاش همکاران آموزش ابتدایی سطح استان، حدود ۹۰۰ نفر از این دانش آموزان به کلاس های درس بازگشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها