اردوی راهیان پیشرفت خبرنگاران و اصحاب رسانه سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۷۷۱۵

به گزارش جام جم آنلاین تهران، اردوی راهیان پیشرفت خبرنگاران و اصحاب رسانه سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به مدت ۳ روز با مدیریت مصطفی قاضی زاده مسئول، سازمان بسیج رسانه استان تهران،حسام الدین حیدری مدیر روابط عمومی سازمان بسیج رسانه کشور برگزار شد.

 مصطفی قاضی زاده، مسوول بسیج رسانه استان تهران در این خصوص گفت: هر فکر و هر مکتبی برای آن که بتواند استمرار داشته باشد نیاز به توجه به آرمان هایش و ترویج و زنده نگه داشتن آنها دارد، قطعا شهادت در گفتمان انقلاب و اسلام به عنوان یکی از آرمان های اساسی و مهم مطرح است، لذا باید شهادت به عنوان عامل دعوت کننده و عنصر بقای انقلاب و اسلام معرفی شود.
وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور غرب کشور اولین اردوی خبرنگاران استان تهران درسال جاری است افزود: اردوهای راهیان نور ضروری است چرا که احیا کننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی می تواند باشد.
مسوول بسیج رسانه استان تهران ادامه داد: امروز که در تمام اطراف جمهوری اسلامی جنگ و ناامنی بیداد می کند، اردوهای راهیان نور می تواند مسبب شکر این نعمت مجهول، یعنی امنیت موجود در نظام جمهوری اسلامی را بجا آورده و از آن پاسداری کند.
قاضی زاده تصریح  کرد: در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره دلاورمردان ۸ سال دفاع مقدس،حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و تقویت باورهای دینی و انقلابی و همچنین بازدید از محل عملیات و عروج شهدا به مناطق عملیاتی غرب كشور اعزام شدند.
وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران عضو بسیج رسانه شهرستان های استان تهران به مدت سه روز از مناطق عملیاتی غرب کشور شامل سر پل ذهاب، پادگان ابوذر(دوکوهه غرب کشور)، ارتفاعات بازی و افزون برآن از اماکن و کارگاه های تولیدی و صنعتی نهاوند با هدف پیوند اردوی راهیان نور به اردوی راهیان پیشرفت بازدید خواهند کرد.
 
گفتنی است:در این اردو که تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه عضو بسیج رسانه استان تهران حضور داشتند از ۲ مجموعه صنعتی و تولیدی شهر نهاوند بازدید و در جریان مراحل توسعه و پیشرفت‌ها قرار گرفتند. این کاروان ابتدا در شهر فیروزان اسکان داده شدند، از روستاهای فارسبان و گنبد کبود بازدید و در ادامه از سراب‌های گنبد کبود و گیان گزارش تهیه کردند.

 اصحاب رسانه راهیان پیشرفت استان تهران سپس در مجتمع کشت و صنعت خزل نهاوند که در حوزه تولید روغن‌های خوراکی فعالیت می‌کند حضور پیدا کرده و ضمن بازدید از خط تولید این مجموعه صنعتی با مومن علی خزایی مدیر عامل این شرکت دیدار و گفت و گو کردند و در جریان مشکلات و پیشرفت‌های این شرکت قرار گرفتند. طبق گفته مومن علی خزایی، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت خزل نهاوند در دولت قبل در بازار با کمبود روغن خوراکی مواجه شدند؛ و این کارخانه روغن مورد نیاز بازار را تامین می کرد؛ اما عدم حمایت دولت قبل موجب تعطیلی کارخانه شد؛ خوشبختانه با حمایت های مقام معظم رهبری و دولت جدید کارخانه مجدد شروع به کارکرد و تولید ملی و ایرانی را در سطح کشور انجام می دهد و می‌تواند با تولیدات انبوه کشور را خودکفا کند. در ادامه بازدیدهای این کاروان ضمن بازدید از شرکت سیمان نهاوند، با حسن سبزعلی مدیرعامل و زرین مدیر منابع انسانی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) این شرکت دیدار و پیرامون روند رشد و توسعه شرکت، میزان چگونگی کنترل آلایندگی، دلایل افزایش قیمت سیمان و دیگر موارد مطرح شده گفتگو کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها