یک هوادار ناپولی در جشن قهرمانی تیمش به ضرب گلوله کشته شد و بیش از ۲۰۰ نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۱۴۰۶۶۸۷

به گزارش جام جم آنلاین، ناپولی در هفته سی‌وسوم با تساوی مقابل اودینزه، فاصله امتیازی‌اش را با تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز رساند تا در فاصله ۵ هفته تا پایان سری‌ آ پس از ۳۳ سال جشن قهرمانی بگیرد.

سندی لووریک در دقیقه ۱۳ اودینزه را پیش انداخت اما اوسیمن در دقیقه ۵۲ گل مساوی ناپولی را به ثمر رساند تا ناپلی‌ها با همین تساوی هم در استادیوم فریولی جشن قهرمانی بگیرند.

ناپولی در پایان هفته سی‌وسوم پس از تساوی با اودینزه ۸۰ امتیازی شد تا با توجه با فاصله ۱۶ امتیازی با لاتزیو که با ۶۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است، در فاصله ۵ بازی تا پایان لیگ، قهرمانی‌اش را قطعی کند.

جشن قهرمانی ناپولی صحنه‌های خشونت‌باری را در جنوب ایتالیا ایجاد کرد. ۶۰ هزار هوادار به زمین بازی هجوم آوردند و برای جشن گرفتن در خیابان‌های ناپل جمع شدند.

گزارش‌ها حاکی از کشته شدن یک مرد ۲۶ ساله بر اثر اصابت گلوله بوده است. شبکه ایتالیایی اسکای نیوز می گوید که او ابتدا در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد و سپس درگذشت.

سه نفر دیگر شامل یک زن ۲۶ ساله و دو مرد ۲۰ و ۲۴ ساله نیز با شلیک گلوله زخمی شده‌اند اما گفته می شود شرایط آنها وخیم نیست.

پلیس هم اکنون در حال بررسی این موضوع است. کلودیو پالومبا، بخشدار ناپل، به شبکه رادیویی «رای» گفت تنها هفت نفر زخمی شده اند ولی شبکه‌های تلویزیونی اعلام کردند که تعداد افرادی که در طول شب در بیمارستان بستری شده‌اند بیش از ۲۰۰ نفر بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها