استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم از هر گونه سرمایه گذاری در کشور، گفت: مدیریت ارشد استان تمام قد و با همه توان در خدمت سرمایه گذاران در حوزه های گوناگون است.
کد خبر: ۱۴۰۵۴۰۵

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: عابدین خرم در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی استان، حمایت از سرمایه‌گذاران را وظیفه قانونی و شرعی حاکمیت دانست و یادآور شد: دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی و انتظامی آذربایجان شرقی با جدیت از اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در اراضی ملی حمایت می‌ کنند.

وی بر برخورد با اخلال گران در روند سرمایه‌گذاری در آذربایجان شرقی تاکید و اظهار کرد: با هر گونه اخلال و سنگ اندازی در روند سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان به شدت برخورد می کنیم و در این زمینه به فعالان اقتصادی و تولیدی اطمینان خاطر می دهم.

خرم با اشاره به ضرورت فرهنگ‌ سازی برای همراهی مردم شهرستان‌ها در اجرای طرح‌های صنعتی و تولیدی، ادامه داد: در کنار سرمایه‌گذاران طرح‌های تولیدی و صنعتی برای تولید ثروت و اشتغال‌زایی برای دانش آموختگان دانشگاهی و جوانان هستیم و مردم نیز باید با همراهی با سرمایه‌گذاران به توسعه محل سکونت خود کمک کنند.

وی با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای صیانت از اراضی ملی استان، گفت: تداوم توسعه مناطق مختلف آذربایجان شرقی مستلزم استفاده بهینه از اراضی موجود است و هر گونه تعرض به اراضی ملی و سنگ‌اندازی در مسیر سرمایه‌گذاری توسط برخی افراد مغرض و سوءاستفاده‌گر را بر نمی‌تابیم.

استاندار آذربایجان شرقی متذکر شد: دستگاه‌های مسئول نیز در این زمینه هیچ‌گونه مماشاتی نخواهند داشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها