مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با تشریح برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان از راه اندازی بیش از 80 آشپزخانه تهیه و توزیع غذا در بین نیازمندان با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۲۵۸۴

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ رضا طاهری  بیان کرد: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم تهیه سبدهای معیشتی با مشارکت خیرین و نیز مراکز نیکوکاری از جمله دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است که در توزیع این سبدهای معیشتی مددجویان مناطق روستایی ،خانواده های با سرپرست زن ، دارای بیمار ، سالمندان و خانواده های پرجمعیت در اولویت خواهند بود.

طاهری حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین و نیازمند را از از طریق کمپین « من هم یک حامی ام» را از دیگر برنامه های کمیته امداد برشمرد و گفت: هم اکنون 3 هزار و 500 کودک نیازمند در استان با توجه به مشکلات عدیده ی اقتصادی در انتظار حمایت حامیان نیکوکار هستند.

وی تصریح کرد: توزیع سبدهای غذایی و غذای گرم بین نیازمندان و حامی یابی برای ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند با همکاری مراکز نیکوکاری و جامعه خیرین از دیگر برنامه های امداد در این ماه بوده و ما از مردم نیکوکار استان که همواره یار و همراه این نهاد در کمک به نیازمندان بوده اند برای مشارکت در این امر خیر دعوت می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به درگاههای پرداخت نذورات و کمکها برای مشارکت در برنامه های ماه مبارک رمضان گفت :علاوه بر جذب کمکهای مردمی در ادارات و پایگاههای اداری درگاههای مختلفی پیش بینی شده است
 
وی گفت : یکی از این روشها  شماره گیری کد #۰۸۴*۱*۸۸۷۷* است یا هم استانیهای عزیز می توانند  به شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ کمکهای خود را واریز نمایند و همچنین این عزیزان می توانند  به  دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری مراجعه نمایند  
 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها