مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از آغاز فعالیت ستاد تاکنون ۱۶ هزار و ۶۹۹ مورد شامل تذکر بازاریاب غیرمجاز اسکان و جمع‌آوری آن‌ها، جمع‌آوری چادر مسافرتی، راهنمایی خودروی مسافران، ساماندهی دست‌فروش‌ها و هدایت و ساماندهی متکدیان توسط کمیته قضائی و انتظامی انجام شده است.
کد خبر: ۱۴۰۲۴۱۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ سیدمصطفی اعتصامی امروز پنجشنبه دهم فروردین در چهارمین جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: از آغاز فعالیت ستاد تا پایان روز نهم فروردین، ۱۵۲ هزار و ۲۱۶ مسافر از طریق پایانه‌ها از اصفهان خارج و ۱۴۰ هزار و ۵۹۳ نفر از این طریق وارد شدند.

وی با بیان اینکه در طول فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر ۹۶۲ هزار و ۳۲۴ نفر شب‌خواب در اصفهان اسکان یافتند، ادامه داد: در این مدت ۵۵۲۷ تماس با سامانه ۱۳۷ از سوی مسافران نوروزی برقرار شده است که دوم فروردین با ۸۲۵ تماس بیشترین میزان ثبت شده است.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از آغاز فعالیت ستاد تا پایان روز گذشته، ۲۸ هزار و ۲۳۷ نفر از شهر رویاها، ۲۴ هزار و ۲۰۴ نفر از تله‌کابین صفه، ۲۴ هزار و هشت نفر از تله‌سیژ ناژوان، ۵۲۷۸ نفر از بولینگ، هزار و ۵۵۹ نفر از بیلیارد صفه استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۶ هزار و ۳۸ خودرو به مجموعه صفه وارد شده است، تاکید کرد: ۲۲ هزار و ۵۴۸ نفر از سالن بازی‌های رایانه‌ای شهر رویاها، ۱۹ هزار و ۳۴۷ نفر از سینما هفت بعدی صفه، ۲۶۲۳ نفر از کارتینگ شهر رویاها و ۳۶ هزار و ۷۹۰ نفر از شهربازی صفه استفاده کردند.

اعتصامی ادامه داد: در مجموع ۱۶ هزار و ۶۹۹ مورد شامل تذکر بازاریاب غیرمجاز اسکان و جمع‌آوری آنها، جمع‌آوری چادر مسافرتی، راهنمایی خودروی مسافران نوروزی، ساماندهی دست‌فروش‌ها و هدایت و ساماندهی متکدیان توسط کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان انجام شده است.

وی افزود: چهار هزار و ۹۵۹ نفر از باغ پروانه‌ها، ۴۰ هزار و ۵۴۸ نفر از باغ خزندگان، ۱۰۳ هزار ۳۸۷ نفر از باغ پرندگان، ۸۶ هزار و ۲۲۲ نفر از آکواریوم اصفهان، هزار و ۵۸۲ نفر از موزه صدف‌ها و ۳۶ هزار و ۱۴۵ نفر از شهربازی ناژوان بازدید یا استفاده کردند.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه از آغاز فعالیت ستاد، ۶۰ هزار و ۹۱۱ نفر از باغ گل‌ها دیدن کردند، تاکید کرد: در این مدت ۶۲۵ هزار و ۸۹۱ مسافر نیز از خدمات متروی اصفهان بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: ۶۱۶ هزار و ۶۲۲ نفر در برنامه‌های فرهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان استفاده کردند و دو هزار و ۴۵۳ نفر نیز از اتوبوس گردشگری اصفهان بهره‌مند شدند.

اعتصامی اضافه کرد: در مجموع ۹۲ هزار و ۳۵۰ مسافر در هتل‌ها، ۱۰ هزار و ۹۴۲ نفر در مهمان‌پذیرها، ۳۱۰ هزار و ۹۰۸ مسافر در مدارس آموزش و پرورش، ۱۷۴ هزار و ۷۱۰ نفر در منازل استیجاری، ۸- هزار و ۵۹۵ نفر در کمپ باغ فدک و ۲۷ هزار و ۸۳۶ نفر نیز در خوابگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و خانه‌های مسافر اسکان یافتند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها