
به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان احمد بنافی فرماندار شهرستان به همراه مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از روستاهای رود فاریاب و تنگ فاریاب بخش ارم بازدید نمود.
بر اساس این گزارش در این بازدید که با هدف توسعه زیرساختهای مربوط به گردشگری و صنایع دستی انجام شد، پتانسیل ها و ظرفیت های این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که طرح مطالعاتی و برنامهریزی لازم برای توسعه این حوزه در روستاهای هدف انجام گیرد.
گفتنی است مشکلات این روستاهادر بخشهای دیگر نیز توسط فرماندار دشتستان احصا و هماهنگیهای لازم جهت رفع آنها صورت گرفت.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند