
به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) در توئیتر نوشت: هر روز در خیابان های اروپا با معترضان زد و خورد میکنند؛ در نروژ به ابتکار خودشان با ایران گفتوگو میکنند؛ در تهران در طول خیابان ۱۷ کیلومتری ولیعصر (عج) با امنیت و آرامش پیادهروی میکنند؛ اما در مواضع و رسانههایشان، هنوز از ناآرامی و اعتراض در ایران سخن میگویند!
وی افزود: توهم یا دروغ؟
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند