سالی که روی بورس نبود
گزارش «جام‌جم» درباره وضعیت بازار سرمایه در سال۱۴۰۱

سالی که روی بورس نبود

در انتهای بازار رقم خورد:

رشد هزار و ۳۶۴ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با رشد هزار و ۳۶۴ واحدی در تراز یک میلیون و ۷۸۲ هزار و ۹۹۵ واحدی ایستاد.
کد خبر: ۱۴۰۱۲۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، سه شنبه (۲۳ اسفند) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۲۶۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۸۱ هزار و ۸۹۲ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد هزار و ۳۶۴ واحدی در تراز یک میلیون و ۷۸۲ هزار و ۹۹۵ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۵۱۸ میلیارد تومان رسید. «شستا»، «اخابر» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «اردستان»، «شستا» و «سابیک» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد هزار و ۹۳۰ واحدی روی پله ۵۴۱ هزار و ۳۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۷ هزار و ۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۵۱۸ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۱ واحدی روی پله ۲۲ هزار و ۷۰۸ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۲ هزار و ۸۸۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۶۱۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «انبوده سازی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های بنیرو، اخابر و وساخت بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های وآذر، کاما و خمحور بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های گلدیرا، گدنا و سدبیر بیشترین افزایش قیمت و سهام ثالوند، کلر، ثرود بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا وفیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های فیروزا، همای و آفاق در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اراد ۱۲۶، اراد ۱۲۷ و صاروج ۰۵ بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۲۷، اراد ۱۲۶ و صاروج ۰۵ در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های دارایکم، کیان و پالایش بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خودرو و وبصادر ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۲۱۴، اراد ۱۱۷۴، اراد ۱۲۵ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کارا ۲ و سپیدما ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها