مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

نیکوکاران یزدی 34 میلیارد تومان زکات دادند

احداث اولین نیروگاه خورشیدی استان یزد در شهرستان ابرکوه

یزد-رئیس کمیته امداد ابرکوه گفت: عملیات اجرایی احداث اولین نیروگاه خورشیدی تجمیعی استان یزد برای 40 نفر از مددجویان شهرستان ابرکوه در روستای کلپه این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۰۰۸۴۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ،کاظم چاکرالحسینی ابرقوئی با بیان این خبر اظهارداشت : در سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) عملیات اجرایی احداث اولین نیروگاه خورشیدی تجمیعی در استان یزد برای 40 نفر از مددجویان شهرستان ابرکوه در روستای کلپه با حضور فرماندار شهرستان، بخشدار بخش مرکزی، رئیس شرکت توزیع برق، رئیس سازمان منابع طبیعی و رئیس بانک رفاه این شهرستان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی این طرح به هر مددجو مبلغ 100 میلیون تومان تسهیلات توسط بانک رفاه پرداخت شده است افزود: با شروع به کار این نیروگاه، زمینه درآمدزایی 40 خانوار این روستا فراهم می‌شود.

چاکرالحسینی ابرقوئی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 290 طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد تومان در زمینه های صنعتی، خدمات، کشاورزی، دامداری و صنایع دستی اجرا شده است.

وی یادآور شد: علاوه بر اعطای تسهیلات اشتغال نیز تعداد 200 نفر از مددجویان طی سال جاری از آموزش های شغلی این نهاد درسطوح مهارت آموزی، پایدارسازی و مقدماتی بهره مند شده اند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها