مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بیستمین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز از تشکیل ستاد بزرگداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا خبر داد و گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا در بنیاد صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۴۰۰۳۴۸

به گزارش جام جم البرز سلیمان رستمیان در بیستمین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز که با ریاست مجتبی عبداللهی استاندار البرز و حضور اعضاء در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، روز بزرگداشت شهدا را بهترین فرصت برای تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: تلاش‌های زیادی تا به امروز برای نهادینه کردن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در جامعه صورت گرفته که بسیار ارزشمند است، امسال هم به‌مانند سال‌های گذشته باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی علی‌الخصوص اصحاب رسانه در این راستا تلاش کنیم.
وی از تشکیل ستاد بزرگداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا خبر داد و تصریح کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا در بنیاد صورت گرفته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز یکی از مهم‌ترین برنامه‌های روز شهید را طرح «سلام شهید» عنوان کرد و افزود: دستورالعمل این طرح که باهدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برنامه‌ریزی شده است، به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و مسئولین با حضور در منازل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از این عزیزان تجلیل خواهند کرد.
رستمیان در ادامه با تشکر از زحمات دکتر عبداللهی استاندار البرز در راستای اجرای همایش دیدار با ایثارگران در روز جانباز گفت: در این طرح مسئولین دستگاه‌های اجرایی با بیش از 400 نفر از جانبازان دیدار و از آنان تجلیل کردند که این بسیار ارزشمند و جای تقدیر دارد.
دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز افزود: طرح سپاس توسط معاون محترم رئیس‌جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و به حمدالله از ابتدای سال تا به امروز بیش از 12 هزار دیدار با ایثارگران انجام که از این تعداد بیش از 4 هزار دیدار توسط دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان گفت: ایثارگران سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند که در راستای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت کشور از بهترین هستی خود گذشتند، انتظار بنیاد از مسئولین تکریم ایثارگران و تداوم دیدار با این عزیزان می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها