سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تا تکمیل نهایی فاز یک پروژه قطار شهری، روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته مترو کرج مسافران را به صورت رایگان جابجا می‌کند.
کد خبر: ۱۴۰۰۰۸۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ عمار ایزدیار در پایان نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در جمع خبرنگاران با عرض تبریک اعیاد با سعادت شعبانیه اظهارداشت: قطار شهری کرج پس از سال‌ها کار و تلاش سرانجام در ایام شعبانیه در روز دوشنبه با حضور احمد وحیدی وزیرکشور و استاندار البرز، مدیران شهری به صورت آزمایشی به حرکت درآمد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این راستا از تلاش تمامی مدیران، اعضای شورای اسلامی حال و ادوار گذشته مدیران عامل اسبق سازمان حمل و نقل ریلی که موجبات تسریع در بهره‌برداری آزمایشی از فاز یک قطار شهری شدند تقدیر و تشکر می‌کنم.

ایزدیار اذعان کرد: قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶. ۵ کیلومتر بین‌ایستگاه‌های گلشهر و طالقانی کرج احداث شده است که اکنون یک رام قطار با هفت واگن در حال جابه جایی مسافران شهری در خط ۲ قطار شهری کرج است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده مقرر شده یک رام قطار در هفته دو روز در روزهای یکشنبه و سه شنبه مسافران را به صورت رایگان از ساعت ۱۱ تا ۱۳ جابجا کند تا پس از تکمیل مسافران بتوانند روزانه از خدمات مترو استفاده کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها