سرمربی تیم فوتبال آاس رم ایتالیا با اشاره به رفتار تحریک‌آمیز داور چهارم بازی این تیم برابر کرمونزه که به اخراج وی منجر شد، گفت که قصد دارد از مجاری قانونی موضوع را پیگیری کند.
کد خبر: ۱۳۹۹۸۶۲

به گزارش جام جم آنلاین، کرمونزه دیروز با پنالتی دقیقه آخری که در بازی برابر رم به دست آورد، به نخستین برد خود در فصل جاری سری‌آ دست یافت و شاگردان خوزه مورینیو را به رده پنجم فرستاد تا خطر از دست دادن لیگ قهرمانان رمی‌ها را تهدید کند.

مورینیو که در ابتدای نیمه دوم با کارت قرمز مارکو پیچینینی از محوطه فنی اخراج شد، گفته است که رفتارش در واکش به اقدام تحریک‌آمیز داور چهارم بوده است. این سومین کارت قرمز آقای خاص در این فصل سری‌آ بود.

سرمربی رم درباره این موضوع گفت: برای اولین بار در دوران مربیگری‌ام، یک داور با لحنی غیرقابل توجیه با من حرف زد. من دیوانه نیستم و به اتفاقی که افتاد واکنش نشان دادم. باید بدانم که می‌توانم از لحاظ قانونی اقدامی انجام دهم یا نه.

وی افزود: پیچینینی به خاطر مشاوره داور چهارم به من کارت قرمز داد. اما داور چهارم صداقت ندارد که بگوید به من چه گفته و با رفتارش مرا تحریک کرده است.

این پیروزی نخستین برد کرومونزه در سری‌آ ایتالیا از مارس ۱۹۹۶ تاکنون است؛ پیروزی که آنها را یک رده بالا آورد و به رتبه نوزدهم جدول رساند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها