در طرح مقابله با سرقت،

89 سارق در یزد دستگیر شدند

یزد - فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با سرقت، 89 سارق دستگیر و 113 فقره انواع سرقت کشف شد.
کد خبر: ۱۳۹۸۶۵۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ،سردار "عباسعلی بهدانی فرد" ضمن اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت توسط پلیس یزد، اظهار داشت : در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور طرح مقابله با سرقت در استان یزد نیز همزمان با کل کشور آغاز شد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مردم جرایمی مانند سرقت است، افزود: این طرح از بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری با تشکیل تیم هایی از ماموران زبده انتظامی یزد اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در راستای اجرای این طرح؛ 89 سارق دستگیر و 113 فقره انواع سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، خودرو، احشام، منزل و.... کشف و اموال مسروقه نیز به مال باختگان تحویل داده شد.

بهدانی فرد تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس یزد 2 قاتل را شناسایی و دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

وی کشف 60 هزار لیتر سوخت قاچاق و همچنین دستگیری 160 معتاد متجاهر را از دیگر نتایج این طرح بیان کرد و گفت : در این طرح ماموران انتظامی 60 واحد ضایعاتی متخلف را که اقلام سرقتی را خرید و فروش می کردند، پلمپ کردند.

این مسئول با بیان اینکه معتادان عامل اصلی بروز بسیاری از سرقت ها هستند، تصریح کرد: پلیس یزد ضمن اینکه طرح های برخورد با سرقت را تشدید می کند برخورد و جمع آوری معتادان تابلو و ولگرد در استان را در اولویت کار قرار داده است.

وی ضمن اشاره به تاکید سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر حفظ امنیت و آرامش مردم، یادآور شد: انتظامی استان با سارقانی که امنیت مردم را خدشه دار کنند و باعث ایجاد احساس ناامنی بین خانواده ها شوند با قاطعیت و اقتدار برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس استان به ضایعاتی های متخلف نیز هشدارداد تا از خرید اموال سرقتی و مشکوک به شدت پرهیز کنند.

newsQrCode
برچسب ها: سرقت سارق یزد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها