مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

پرداخت ۵۶۶۳ فقره وام ودیعه مسکن در همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از پرداخت ۵۶۶۳ فقره وام ودیعه مسکن به‌منظور حمایت از مستأجران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۸۱۳۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، ایوب اسداللهی اظهار کرد: از محل تسهیلات ماده چهار قانون جهش تولید مسکن به‌منظور حمایت از مستأجران در سال‌جاری ۵۶۶۳ فقره وام ودیعه مسکن به مبلغ ۲۲۶ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان از طریق بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به ۱۷۰ متقاضی برای ساخت ۸۹۲ واحد ۲۷۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای نوسازی و بهسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری استان از طریق بانک مسکن پرداخت شده است.

وی از شناسایی ۴۳۸۵ هکتار بافت فرسوده در استان همدان خبر داد و افزود: در استان همدان ۸۰۷.۸ هکتار بافت تاریخی وجود دارد که در این بخش پنج پروژه به مبلغ دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه ۱۶۵۳.۳ هکتار سکونتگاه غیرسمی در استان همدان وجود دارد، تصریح کرد: هفت پروژه به مبلغ چهار میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان در سکونتگاه‌های غیررسمی استان اجرا شده است.

اسداللهی با اشاره به شناسایی ۱۹۸۸.۱ هکتار بافت ناکارآمد در استان اظهار کرد: در استان همدان به ۱۳۳۹ نفر در قالب ۸۹۲ قرارداد تسهیلات ساخت پرداخت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها