مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در همدان نزدیک به ۱۴۸ هزار و ۴۹۴ واحد وجود دارد که ۵۲ درصد آن واحدهای ناپایدار بوده و نیازمند بهسازی و بازآفرینی است.
کد خبر: ۱۳۹۹۰۳۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، ایوب اسداللهی با اشاره به برنامه اقدام مشترک به عنوان محرک پروژه های بافت فرسوده در استان اظهار کرد: در برنامه اقدام مشترک برای اتمام پروژه های نیمه تمام در قالب مشارکت کلیه دستگاه ها یک سوم از محل اعتبارات شهرداری، یک سوم از محل اعتبارات سایر دستگاه های عضو و یک سوم توسط شرکت بازآفرینی از محل بند (ح) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تامین خواهد شد.

وی افزود: در شهرستان ها جلسات ستادهای بازآفرینی برگزار شده و افزون بر ۵۰ پروژه اقدام مشترک با ارزش ریالی بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان در ستاد بازآفرینی استان به تصویب رسید.

اسداللهی در پایان خاطرنشان کرد: در اجرای بند (الف) ماده ۵۶ قانون برنامه ششم توسعه، تمام دستگاه های اجرایی عضو ستاد موظف هستند حداقل ۳۰ درصد اعتبارات مربوط به فعالیت های خود را در شهرها، به محلات هدف مصوب ستاد ملی اختصاص دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها