مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت؛

ثبت دو میراث ارزشمند ناملموس فرهنگی استان در فهرست آثار ملی

توصیه های فرماندار دشتستان به رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان

رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دشتستان معرفی شد

پیگیری امورات به صورت تخصصی ، پرهیز از حواشی، صیانت از میراث فرهنگی و مرمت بناها و توسعه صنایع دستی شهرستان
کد خبر: ۱۳۹۶۹۷۶

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان با حضور سجادی منش مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و هیئت همراه در دفتر فرماندار دشتستان، از زحمات و تلاش‌های حمید سعادت تشکر و قدردانی و سیده خدیجه حسینی به عنوان رییس جدید اداره

میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دشتستان منصوب شد.

احمد بنافی فرماندار شهرستان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در این اداره، تغییر و تحولات اداری را دمیدن روحیه جدید و انجام برنامه های نو در راستای رسیدن به اهداف سازمانی دانست و افزود: یکی از مهم ترین ادارات شهرستانی که در برنامه های تحولی شهرستان جایگاه ویژه‌ای دارد، اداره میراث فرهنگی و گردشگری می باشد که می بایست رییس جدید این اداره ضمن استفاده از تجارب موفق گذشته با شناسایی دقیق کمبودها و کاستی ها برای رسیدن به رشد و تعالی این اداره،با کار تخصصی تلاش مفید و موثری را انجام دهد.
بنافی همچنین نقش زنان در مدیریت و توسعه بخش‌های مختلف جامعه را مهم و موثر دانست و اذعان داشت که دولت سیزدهم اهتمام جدی به این موضوع دارد.
وی خواستار حل مشکلات مجموعه میراث فرهنگی شهرستان در فضایی بدور از حواشی شده و تاکید کرد : حواشی بزرگترین مانع برای کار است و مدیر جدید صرفا با تمام وجود به دنبال حل مشکلات و کار های عقب افتاده باشد.
احمدبنافی با توصیه نسبت به اهتمام به کار تخصصی در مدیریت اداره میراث فرهنگی شهرستان متذکر شد: در کنار انجام کارهای حوزه میراث فرهنگی حتما مقوله صیانت و مرمت میراث به جا مانده از گذشته و پیگیری حقوق عامه مردم در این حوزه مورد توجه مدیریت جدید قرار گیرد.
ایشان در انتها توجه به صنایع دستی در شهرستان که از ظرفیت بالایی برخوردار است را مهم دانست و گفت راه‌اندازی بازارچه های محصولات مشاغل خانگی و صنایع دستی کمک بزرگی به اشتغال و توسعه این حوزه می‌نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها