مسابقات دو و میدانی قهرمانی مدارس کشور در ماده‌های مختلف برگزار و نفرات برتر رشته‌های دو در ماده های 100، 200 و 400 متر و همچنین پرتاب دیسک مشخص شدند.
مسابقات دو و میدانی قهرمانی مدارس کشور در ماده‌های مختلف برگزار و نفرات برتر رشته‌های دو در ماده های 100، 200 و 400 متر و همچنین پرتاب دیسک مشخص شدند.
کد خبر: ۱۳۹۶۶۳۶

هرمزگان-جام جم انلاین-مسابقات دو و میدانی قهرمانی مدارس کشور در ماده‌های مختلف برگزار و نفرات برتر رشته‌های دو در ماده های 100، 200 و 400 متر و همچنین پرتاب دیسک مشخص شدند. 

 

مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش  استان هرمزگان گفت: در ماده دو 400 متر، سید محمد سجاد آقایی از استان خراسان رضوی توانست با پیشی گرفتن از بقیه رقبا بر سکوی اول این ماده بایستد و محمد علی حمیدی از فارس در رتبه دوم و متین عسکری از کردستان نیز در جایگاه سوم ایستادند.

 

محمد امین محمود زاده دونده هرمزگانی نیز رتبه ای بهتر از هفتم بدست نیاورد.

 

وی افزود: رتبه اول دو ماده 100 متر به محمد قربانزاده از خراسان شمالی رسید و امیر مهدی بهادری از کرمان دوم شد و علیرضا هادی از بوشهر نیز سوم شد و امیر حسین خاکسار به عنوان نماینده هرمزگان در رتبه پنجم ایستاد.

 

به گفته فولادی، در دو ماده 200 متر نیز سینا نجفی از تهران اول، پارسا فامیل بابایی از همدان در رتبه دوم و امیرمحمد عمادنیا از بوشهر نیز سوم شدند و محمد باقر دهقان نژاد از هرمزگان در رتبه هفتم ایستاد.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: در پرتاب دیسک، دانش آموز عباس محراب پور از کهکیلویه بویر احمد توانست بیشترین پرتاب را داشته باشد و اول شد وحسین کریمی از زنجان دوم و حسین نفر از چهار محال و بختیاری نیز سوم شدند. هرمزگان در این ماده شرکت کننده ای نداشت.

 

فولادی خاطر نشان کرد: در رده بندی تیمی تا کنون هرمزگان در جمع پنج تیم بالای جدول قرار دارد و نتایج روزهای پایانی در رده بندی تیم‌ها، دارای اهمیت بالایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها