مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تیران و کرون گفت: خودکفایی مددجویان و اشتغال‌زایی جوانان با راه‌اندازی مزرعه انرژی خورشیدی در تیران و کرون با ارائه تسهیلات انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۶۱۰۴

جام جم آنلاین اصفهان ؛ مهدی شیرازی اظهار کرد: تاکنون ۴۵۰ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان کمیته امداد و دهک‌های یک تا پنج با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف یک میلیارد ریال مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: راه‌اندازی مزرعه انرژی خورشیدی جز مهم‌ترین موضوعات سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی بوده که مددجویان هم از آن استقبال کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه ۲۸ مرکز تاکنون راه‌اندازی شده، تصریح کرد: با اختصاص تسهیلات، ۸ مرکز دیگر نیز راه‌اندازی و برق تولیدی آن وارد شبکه مصرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: چنین فرصت‌های اشتغال‌زایی علاوه بر تولید ثروت، آلودگی نداشته و توانسته نیازهای کشور را در تأمین انرژی رفع کند.

شیرازی با بیان اینکه ۴۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح اشتغال‌زایی مددجویان و افراد جویای کار دهک‌های پایین در تیران و کرون پیش بینی شده، تصریح کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی تا پایان سال به بیش از ۵۰۰ مورد خواهد رسید.

به گفته وی، ۷۳ درصد از اعتبار اختصاص یافته توسط سرمایه‌گذاران و افراد معرفی شده به بانک جذب شده است.

شیرازی همکاری بانک‌ها را در این خصوص مهم خواند و یادآور شد: تسهیل شرایط به جذب وام و ایجاد فرصت شغلی کمک خواهد کرد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها