رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه توسعه کشت گلخانه به بیش از ۷۰ هکتار در شهرستان میناب افزایش یافت ، گفت : با پیگیری‌های صورت گرفته پرداخت عوارض کشاورزان از ۱۲ درصد به نیم درصد کاهش یافت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه توسعه کشت گلخانه به بیش از ۷۰ هکتار در شهرستان میناب افزایش یافت ، گفت : با پیگیری‌های صورت گرفته پرداخت عوارض کشاورزان از ۱۲ درصد به نیم درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۱۳۹۲۲۰۳

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه توسعه کشت گلخانه به بیش از ۷۰ هکتار در شهرستان میناب افزایش یافت ، گفت : با پیگیری‌های صورت گرفته پرداخت عوارض کشاورزان از ۱۲ درصد به نیم درصد کاهش یافت. 

 

عباس مویدی در همایش بخشداران و دهیاران شهرستان میناب با اشاره به ظرفیت های عظیم این شهرستان اظهار داشت : شهرستان میناب به عنوان یکی از مهمترین قطب های کشاورزی استان و حتی جنوب کشور نقش بسزایی در تولید و اشتغال هرمزگان ایفا می کند.

 

وی در ادامه ویژگی های خاص زراعی میناب را در کشور مثال زدنی دانست و افزود: طرح ۲هزار هکتاری بخش مرکزی میناب که براساس تعهدات سازمان جهاد کشاورزی با تلاش و همت همکاران در دست اقدام است، تا پایان سال جاری با هدف حمایت از تلاشگران عرصه کشاورزی ‌و توسعه این صنعت به اتمام خواهید رسید.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان یادآور شد : در شاخه شمالی شهرستان نیز با حمایت هاو پیگیری‌های صورت گرفته با پیشرف مناسبی مواجه هستیم که نشان از حرکت های خوبی در سطح شهرستان است.

 

مویدی ادامه داد : در حوزه باغات شهرستان نیز  بر اساس الگوی کشت همکاری های لازم جهت اصلاح فرهنگ و رویه و با توسعه شیوه های آبیاری نوین، بطور جدی در حال انجام است.

 

وی همچنین تصریح کرد : دهیاران بر اساس وظایفی که در قانون برای آنها تعریف شده، همکاری شایانی برای اجرایی شدن سیاست های جهاد کشاورزی در حوزه طرح واگذاری و سایر امور محوله با ادارات جهاد کشاورزی در شهرستانها در خصوص طرح واگذاری ها و سایر امور داشته اند که قابل تحسین است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان توجه به ظرفیت های کشاورزی در  روستا ها با ارائه طرح های اقتصادی و پیشران را سبب توسعه روستاها و درآمد زایی برای آنان دانست و ادامه داد: طرح های اصولی که با در نظر گرفتن الگوی کشت و البته با نظر کارشناسان این مجموعه در قالب جلسات مشترک ارائه می گردد، بهترین راه برای فرهنگ سازی در زمینه حل برخی از مشکلات پیش روی کشاورزان است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه از زمان حضور بنده در جایگاه مدیریت عالی سازمان جهاد کشاورزی استان، توسعه کشت گلخانه ای شهرستان میناب در دستور کار  قرار گرفته شده افزود: بیش از ۷۰ هکتار از اراضی زیر کشت شهرستان به سمت گلخانه داری هدایت شده که این خود موید فعالیت های کارشناسی و دقیق است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خاطرنشان کرد: در حوزه آبیاری تحت فشار نیز توفیقاتی شگرف حاصل گردیده که با مساعدت همکاران در جهاد شهرستان و کار کارشناسی و البته رعایت اصول در حال انجام است.

 

مویدی در پایان سخنان خود به مبحث عوارض در حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود : با پیگیری‌های صورت گرفته، پرداخت عوارض را با هدف حمایت از جامعه هدف از ۱۲درصد به نیم درصد کاهش داده تا نگرانی های تلاشگران عرصه کشاورزی استان در این بخش نیز به حداقل برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها