امام جمعه کرج گفت: امام جمعه کرج‌ با بیان این که مسئولان استانی می توانند در دوره مسئولیت خود کاری را انجام بدهند که برای مردم به یادگار بماند، گفت: راه های مواصلاتی استان البرز مانند پل فردیس را مد نظر داشته باشید، کار را آغاز کنید به مرور تمام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۹۱۵۰

به گزارش جام جم آنلاین  البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه مردمان ایران قوی بر دهان کسانی که بخواهند وحدتشان را خدشه دار کنند، مشت محکم خواهند زد؛ گفت:در شرایط حساس کنونی باید در جهاد تبیین، تدبیر هنرمندانه داشت تا در دام سیاست‌های شیطانی مستکبران قرار نگیریم .

امام جمعه کرج با بیان اینکه امروز باید ابزار رسانه را بیش از پیش مورد توجه قرار داد افزود: متاسفانه رسانه اکنون در دست نیروهای ارزشی نیست و دروغ پردازی می شود به طوری که باور افراد را تحت تاثیر قرار می دهند .باید مسایل را دقیق تبیین کرد و به این مرحله رسید که هرکسی که در مقابل اسلام تسلیم نباشد این شخص مستکبر است .

وی در ادامه از ۱۶ آذر و روز دانشجو گفت و تصریح کرد: یکی از مهمترین ابعاد مبارزات ملت ایران اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جنبش های دانشجویی به صورت پراکنده در جریان ملی شدن صنعت نفت یا حوادث ۱۶ آذر سال ۳۲ بوده که آمریکا به عنوان اولین دشمن ملت اسلامی تعریف شد . پس از آن دانشجویان انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اقدامات موثری داشتند علاوه بر حرکت های جنبشی شاهد درخشش آنان درعرصه های علمی و تقدیم شهدایی گرانقدری از جمله شهید همت و شهید باکری بودیم . در طول پیروزی انقلاب اسلامی پرچم مبارزه با استکبار جهانی را دانشجویان بالا نگه داشتند و صدای ملت ایران اسلامی هر جمعه با فریاد مرگ برآمریکا بلند است.

وی به دهم آذرماه که به عنوان روز مجلس شورای اسلامی نامگذاری شده است هم اشاره و اعلام کرد:  قانون اساسی از مترقی ترین قانون ها برای اداره جامعه است که هوشمندانه نیازها درآن دیده شده و دشمنان ریشه‌های این قانون به ویژه اصل ولایت فقیه را هدف قرار داده اند. قانون برای همه است و نفع فردی و اجتماعی درآن دیده شده که البته دزدها و دیکتاتورها از قانون بدشان می آید؛ اگر همه قانون را محترم بشماریم اختلافات نخواهد بود چراکه اختلافات از قانون شکنی است و درصورت نبود قانون کشور دچار هرج و مرج می شود .

وی در ادامه خطبه‌های امروز به مسائل استان هم اشاره و تصریح کرد: ترافیک مردم را کلافه کرده بنابراین باید برای آرامش در تردد مردم برنامه‌ریزی کلان با تامین بودجه داشت .صبح اول وقت مردم مدت طولانی را سرپل (کلاک کرج ) می مانند بنابراین کار را دراین زمینه شروع کنید که به مرور تمام می شود؛ اگرچه برخی می گویند یک پروژه سال ها طول می کشد ولی باید با طرح و نقشه اساسی شروع کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها