به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج برگزار شد؛

میز خدمت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

امام جمعه بندرعباس گفت: بسیج مدرسه عشق به ارزش‌ها و آموزه‌های دینی است.
امام جمعه بندرعباس گفت: بسیج مدرسه عشق به ارزش‌ها و آموزه‌های دینی است.
کد خبر: ۱۳۸۸۲۸۳

هرمزگان-جام جم انلاین-امام جمعه بندرعباس گفت: بسیج مدرسه عشق به ارزش‌ها و آموزه‌های دینی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: تجربه و تجلی بسیج را می‌توان در گروه‌های همچون حزب الله، حماس و جهاد اسلامی دید.

 

وی گفت: سردار شهید سلیمانی هم با عنصر بسیج در جهان اسلام توانست گروهک تروریستی داعش را سرنگون کند.

 

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش افزود: ارتش مظهر صلابت کشور است و عبور دریا دلان از کانال سوئز و اقیانوس اطلس نشان از اقتدار آنان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: امپراطوری دریا نیروی دریایی کشورمان با حضور در خلیج عدن و اقیانوس هند برای نخستین باربه جهانیان ثابت شد.

 

وی همچنین در بخشی از سخنان خود به روز مجلس اشاره کرد و افزود: شهید مدرس الگوی تمام عیار نمایندگان مجلس است که می‌توانند با تمسک به این شهید بزرگوار راه جوانمردی و رستگاری را طی کنند.

 

خطیب جمعه بندرعباس به سفر هفته گذشته خود به منطقه فین اشاره کرد و گفت: پیگیر مشکل کمبود آب آشامیدنی ۱۳ روستای منطقه فین هستیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: مشکلات مردم مناطق زلزله زده فین و سایه خوش هم باید هر چه سریعتر بر طرف شود تا مردم بتوانند در مکانی امن زندگی کنند.

 

وی در بخشی از سخنان خود به برگزاری همایش فاطمی در جزیره هرمز اشاره کرد و گفت: شهیده فاطمه نیک مادر ۸ شهید در جزیره هرمز است که باید بیشتر به مردم معرفی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها