معاون شهردار کرمانشاه عنوان کرد؛

رفع مشکلات آسفالت کرمانشاه تا ۲ سال آینده

معاون فنی و عمرانی شهردار کرمانشاه گفت: اگر طبق برنامه و براساس شناسنامه تعریف شده پیش برویم تمام مشکلات آسفالت شهر تا دو تا سه سال آینده برطرف می شود.
کد خبر: ۱۳۸۷۴۴۶

جام جم آنلاین؛به گزارش مرکز اسلاع رسانی شهرداری کرمانشاه حمید اعتصام فر اظهار داشت: در برنامه ۱۴۰۱ میزان ۲۰۰ هزار تن آسفالت برای معابر، خیابان و کوچه‌های شهر کرمانشاه در نظر گرفته شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه امسال میزان آسفالت دو برابر افزایش پیدا کرده، گفت: طبق این برنامه و شناسنامه تعریف شده پیش برویم ظرف دو سه سال آینده تمام مشکلات آسفالت شهر کرمانشاه حل می شود.

وی با بیان اینکه برنامه آسفالت ۵ ساله است، افزود: آسفالت معابر و خیابانها در سه بخش اساسی شامل روکش کلی معابر، تراش مکانیزه و لکه بری دستی انجام می شود.

تاکنون معابر کرمانشاه با ۱۳۰ تن آسفالت بهسازی شده است

اعتصام فر تصریح کرد: طی ۱۰ سال گذشته بطور میانگین سالانه ۸۰ تا ۹۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر کرمانشاه انجام می شد که امسال تا این مقطع از سال ۱۳۰ هزار تن آسفالت انجام شده است.

وی اولویت آسفالت را نیز با معابر شهرک های حاشیه ای و محلات کمتربرخوردار دانست و گفت: امسال محلاتی آسفالت شدند که تا پیش از این آسفالت نشده بودند.

اولویت آسفالت در کرمانشاه با شهرک های حاشیه ای است

اعتصام فر تصریح کرد: در مجموع تعداد ۴۳ خیابان و ۷۰ کوچه توسط ۲۰ اکیپ لکه گیری در سطح شهر انجام شده و تا پایان سال در حال فعالیت خواهند بود که بخشی از کار توسط پیمانکار و بخش دیگر آن از سوی شهرداری انجام می‌گیرد.

وی در ادامه به تعدادی از پروژه‌های عمرانی شاخص سطح شهر اشاره کرد و گفت: شاخص‌ترین آنها پروژه‌ در این بخش، تقاطع غیر هم سطح میدان سپاه، تعریض تقاطع قره سو واقع در کمربندی غربی جانبازان و پل زیرگذر امام(ره) در تقاطع شهید سلیمانی و تقاطع مادر و تقاطع حافظیه در کمربندی شرقی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمانشاه همچنین به افتتاح پروژه بلوار شهیدان دایی پور و سرابیان اشاره کرد و گفت: این بلوار به طول ۶ کیلومتر و اعتبار ۳۹ میلیارد تومان در مهر ماه امسال افتتاح شد.

گفتنی است کلان شهر کرمانشاه با تقسیم به هشت منطقه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون استان را در خود جای داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها