رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اینکه کسی توقع داشته باشد در بازی با انگلیس نتیجه خیلی خوبی بگیریم و انتظارها بالا برود، از آن سمت بام افتادن است.
کد خبر: ۱۳۸۶۸۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز (دوشنبه) پیش از اعزام تیم ملی فوتبال به قطر در فرودگاه امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران درباره جلسه ملی‌پوشان با رئیس جمهور، گفت: اتفاق خوبی افتاد، فضای خیلی خوب بود و کاش بقیه بازیکنان هم در این دیدار حاضر بودند، آقای رئیسی گفتند که تیم ملی، تیم کشور است و ما هم به شدت حمایت می‌کنیم و این کار هم به خوبی خوشبختانه انجام شده است.

تاج با اشاره به صحبت‌های سرمربی و بازیکنان در این دیدار، تصریح کرد: آقای کی‌ روش به آقای رئیس جمهور قول دادند که مردم ایران را خوشحال خواهیم کرد، بازیکنان هم صحبت کردند و به شاد کردن دل مردم با نتایجی که در جام جهانی می‌گیرند، اشاره کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به بالا بردن انتظارات از تیم ملی، اظهار داشت: با امید و انگیزه برای شادی مردم به جام‌جهانی می‌رویم اما اینکه کسی توقع داشته باشد در بازی با انگلیس نتیجه خیلی خوبی بگیریم، و انتظارها بالا برود، از آن سمت بام افتادن است.

وی افزود: تیم ملی کشورمان تیم خوبی است و بازیکنان پر قدرت و با انگیزه هستند اما اگر بهترین پشتیبانی را هم داشته باشید، در فوتبال نمی‌شود گفت که می‌بریم.

تاج درباره در پایان از قول پاداش رئیس جمهور به ملی پوشان در صورت موفقیت در جام‌جهانی خبر داد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.

برنامه بازی‌های تیم ملی در مرحله گروهی به شرح زیر است:

دوشنبه ۳۰ آبان

انگلیس - ایران / ساعت ۱۶:۳۰

جمعه ۴ آذر

ولز - ایران / ساعت ۱۳:۳۰

سه‌شنبه ۸ آذر

ایران - آمریکا / ساعت ۲۲:۳۰

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها