فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف در مجموع هزارو698 قبضه سلاح جنگی و شکاری در عملیات های پلیس سراسر استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۶۶۰۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردارعبدالرضا ناظری،بیان داشت:با توجه به نقش بسیار شومی که دسترسی به سلاح ومهمات ممنوعه در وقوع نزاع و درگیری ها،قتل،گروگانگیری و دیگر جرائم خشن ایفا می کند،کشف سلاح های غیرمجاز و ممنوعه به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود:در این رابطه با رصد اطلاعاتی و پی جوئی های تخصصی ماموران پلیس سراسر استان طی 8 ماهه امسال بیش از هزارو698 قبضه سلاح جنگی و شکاری در نقاط مختلف استان که در منزل برخی افراد یا مکان هایی دیگر نگهداری می شده یا در حال نقل و انتقال بوده اند کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش مردم و معتمدین طوایف در ارتقاء امنیت فردی و اجتماعی و کاهش زمینه های وقوع جرم بیان داشت:قطعا وجود این سلاح ها و قابلیت دسترسی برخی افراد به آن ها زمینه ساز ناامنی برای عموم افراد جامعه خواهد شداز اینرو طرح های مقابله بامخلان نظم و امنیت جدی و مستمر بوده و در این زمینه بیش از هر چیز به همکاری و احساس مسئولیت آحاد مردم نیاز داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها