نماینده ولی فیقه ایت الله حسینی همدانی

دستگاه قضا با برهم زنندگان امنیت قاطعانه برخورد کند

نماینده، ولی فیقه در استان با تشکر از مردم همیشه در صحنه البرز که حضور پرشوری در راهپیمایی ۱۳ آبان داشتند، گفت: مردم ایران و به ویژه استان البرز به مستکبرین نشان دادند که علاوه بر مشکلات همچنان بر سر آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.
کد خبر: ۱۳۸۶۴۸۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ خطیب نماز جمعه کرج با بیان اینکه در این بازار کفر و ایمان عده ای دین فروشی می کنند و در مسیر باطل حرکت کرده و در این مسیر سعی می کنند از هم سبقت هم بگیرند اظهار داشت: چقدر پست و حقیر و نمک نشناس هستند کسانی که باپول  ملت و اقتدار و اعتبار نظام اسلامی به عنوانی رسیدند و در جوامع بین المللی با همین اعتبار حضور پیدا می کنند و جلوی همگان ذات بی هویت خود را نشان می دهند.

ایت الله حسینی همدانی افزود: پرچم ملی و سرود ملی هویت شماست که اجازه داده در آن مجامع حضور یابید، اگر قبول نداشتید حق حضور در این مجامع را ندارید ، بدانید که حق بدنه ملت که از جیبش زده تا شما رشد کنید را ضایع کردید و نه تنها در دنیا که در آخرت نیز باید پاسخگوی افرادی باشید که سالها تلاش کردند و خون دادند تا این نظام پابر جا باشد.

او تاکید کرد: البته مسئولین بی دردی که سعی در توجیه دارند و سر در برف کرده اند و سیاستهای تدوین شده نظام و ابلاغی از طرف رهبر معظم انقلاب را که پیشبرنده نظام است را عملیاتی نمی کنند باید پاسخ گو باشند. عده ای به اصطلاح انقلابی و مسئول در محدوده امکانات و اختیاراتی که داشتند در دستگاههای مختلف چه در تعلیم و تربیت و چه در دانشگاهها، وظایف خود را انجام ندادند نیز باید پاسخگو باشند. خیلی از این امور در محلات و مساجد حل می شود و اگر مساجد ما آباد شود کشور آباد خواهد شد اما بعضی از مسئولان نه کاری انجام می دهند و نه می گذارند کاری انجام شود.

خطیب جمعه کرج در ادامه افزود: مردم در هر برهه و در هر زمان وارد شدند و انجام وظیفه کردند اما لازم است مسئولین نیز با حمایت از اقشار کم درامد و محروم، با تصمیمات درست و اجرای به موقع از مردم تشکر کنند و تلاش کنند با مدیریت صحیح و به کارگیری مدیران جهادی و ایجاد ثبات اقتصادی مشکلات معیشت مردم را رفع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان به تسریع در اجرای حکم اشراری که جوان بسیجی را به شهادت رساندن تاکید کرد و گفت: آنها که دم از مردم می زنند بدانند مردم این افرادی هستند که میلیونی در صحنه های مختلف حضور دارند و در این وقایعی که پیش آمد صبوری می کنند تا مسئولین اقدام لازم را به موقع داشته باشند و قطعا خواسته مردم برخورد فوری و قاطع دستگاه قضا با مفسدان و خرابکاران و برهمم زدن امنینت عمومی است و دراجرای این حکم باید رسیدگی عاجل شود و تعلل جایز نیست و در بقیه امور هم باید با قاطعیت برخورد شود وطبق قانون باید امور را پیشبرد.

 آیت اله حسینی همدانی با تشکر از دستگاه اطلاعاتی کشور به ویژه  نیروهای اطلاعاتی استان اظهار داشت: نیروهای اطلاعاتی استان توانستند با تلاش بی وقفه تا قبل از تشیع شهید بسیجی از بین تمام کسانی که در آن صحنه حضور داشتند توانستند مجرمین اصلی را پیدا کنند و این نشانه دهنده قدرتمندی، سرعت و دقت عمل است که ستودنی است و همزمان ماموریتهای پیچیده ومختلفی در زمینه های مختلف از جمله کشف و ضبط مواد منفجره و سلاح داشتند که اینها مجاهدان خاموش و سربازان گمنام  امام زمان هستند  که البته قسمت عمده این موفقیتها کمک خود مردم است که شنیده ها و مشاهدات خود را در اختیار این عزیران قرار دادید.

خطیب جمعه کرج از مردم خواست نسبت به مطالب و شنیدها بی توجه نباشند و ارتباط خود را با دستگاه اطلاعاتی بیشتر کنند چرا که بیان مطالب کوچک سرنخی برای رسیدن به موضوعات و مطالب مهم است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه تلاش بی وقفه سربازان گمنام امام زمان و کشف مقادیر زیادی ازسلاح و مواد منفجره نشان دهنده عمق تخاصم بیگاناگان با جمهوری اسلامی است افزود: دشمنان  از هر ابزار و وسیله ای برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی که گفتمان جدید در دنیا به وجود آورده و نظام لیبرال دموکراسی غرب را با چالش جدی روبرو کرده، استفاده می کنند و از همه امتیازات و کوپن های خود استفاده می کنند اما ضربه ای که انقلاب و گفتمان پیشبرنده انقلاب به آنها زده آنچنان کاری است که با این عملیتهای هیچ آسیبی نخواهد دید.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه خطبها بیان داشت: امریکا می داند که دیگر کارش تمام شده است و با همان شاخصهای که خودشان اعلام کرده اند نشان دادند که دیگر چیزی برایشان نمانده است و این اضطرابی که امریکا وغربی ها دارند به علت این است که در صورت شکست برجام و مذاکراتی که هست اینها پسا برجام را از دست داده اند. امریکا زمانی از گزینه های روی میز سخن می گفت و این در حالی است که دیگر از گزینه ای روی میز و از گزینه های زیر میز دیگر خبری نیست و حتی جیبهایشان نیز خالی است و امروز تنها رجز خوانی می کنند و اگر بخواهند کاری انجام دهند قطعا حماقت کردند و زمان  نابودی خودشان را نزدیک کرده اند.

خطیب جمعه کرج به پیشرفتهای موشکی ایران اشاره کرد و گفت: امروز ایران در موازنه قدرت دست پری دارد و این برتری به ویژه با پیروزی راستی های افراطی و سفاک و نژاد پرست سرزمین های اشغالی که برای منطقه ما خطرناک هستند باید حفظ شود.

آِت الله حسینی همدانی ادعای فروش پهباد به روسیه از طرف ایران را دروغ خواند و افزود: ادعای فروش پهباد به روسیه را مطرح کردند و دیدیم که حاضر نشدند در جلسه ای که ایران برای روشن شدن موضوع ترتیب داده بود حضور پیدا کنند و این خواسته امریکا بود چرا که منافع امریکا در منطقه بهم می خورد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه خطبه های امروز به روز 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: نقش مطالعه و تاثیری که در رشد انسان دارد از کسی پوشیده نیست خداوند متعال اولین پیامش به آخرین فرستاده خود اقراء و معجزه آخرین رسول الهی کتاب بود و انقلاب آخرین پیامبر ما انقلاب فرهنگی بود و امروز یکی از مشکلات جامعه ما پایین بودن سرانه مطالعه است ، نوجوان و جوانان ما باید نسبت به مطالعه و کتاب خواندند باید حریص باشند و جوانان ما باید مطالعه را برای خود یک وظیفه بدانند، کتاب باعث رشد ماست ومتاسفانه در بحث رشد سرانه مطالعه کم کاری شده است.

خطیب جمعه کرج به فرهنگ مطالعه مغید در جامعه تاکید کرد و گفت: یکی از مطالب مهم برای مطلعه مطالعه کتب تارخی است و همه باید تلاش کنند تا مطالعه مفید در جامعه گسترش پیدا کند و اگر سند مطالعه مفید که به تصویب رسیده به جدیت دنبال شود منشاء و آثار خوبی در جامعه خواهد بود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها