
به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی ولز که رقیب دوم ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر محسوب میشود، در آستانه از دست دادن ستاره خود قرار دارد.
طبق اعلام نشریههای اسپانیایی، گرت بیل در دو بازی اخیر لسآنجلس گلکسی به خاطر مصدومیت غایب بوده و وضعیت حضورش در قطر با ابهاماتی مواجه است؛ به همین خاطر ممکن است او جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست بدهد.
این ستاره ولزی در تابستان پس از ۱۰ سال رئال مادرید را به مقصد لیگ MLS ترک کرد.
تیم ملی ولز در گروه دوم رقابتهای جام جهانی با تیمهای ایران، انگلیس و آمریکا همگروه است. این رقابتها ۳۰ آبان ماه شروع خواهد شد و تیم ملی کشورمان در اولین بازی باید با مصاف انگلیس برود.
منبع: ایرنا
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند