مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی؛

اختصاص ۴۱۳ اتوبوس برای زائران اربعین حسینی در آذربایجان شرقی

کاروان مرکز اورژانس آذربایجان شرقی در قالب ۴۳ نفر کارشناس فوریت های پزشکی جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی (ع) به مرز مهران واقع در استان ایلام اعزام شد.
کد خبر: ۱۳۷۸۹۸۷
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مراسم بدرقه این کاروان، ضمن قدردانی از تلاش ها و فعالیت های همکاران در آماده سازی این کاروان، گفت: مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حفظ توان عملیاتی اورژانس استان بعد از ۲ سال از دوران کرونایی که اعزام این کاروان ها کمرنگ شده بود امسال به لطف و موهبت الهی اعزام ها با قدرت آغاز به کار کرده است.

اصغر جعفری روحی افزود: امسال این توفیق خدمت نصیب کادر درمان و اورژانس نیروهای داوطلب، ایثارگر و خارج از شیفت  مجموعه اورژانس آذربایجان شرقی شده است تا مجددا جزو خادمان و زائران امام حسین (ع) شوند.

وی ادامه داد: این کاروان در قالب ۴۳ نفر کارشناس فوریت پزشکی، ۱۱ دستگاه آمبولانس مجهز ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳ دستگاه موتورلانس و ۲ دستگاه خودروی پشتیبانی و نقلیه عازم استان ایلام در مرز مهران می شوند.

جعفری روحی اضافه کرد: از امروز تا ۳۰ شهریور ماه سال جاری این کاروان در مناطق یاد شده به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) خدمات فوریت های پزشکی ارائه خواهد کرد.

وی گفت: به دلیل توان بالای نیروهای عملیاتی مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی هر ساله از کارشناسان  فوریت پزشکی خبره در سخت ترین مناطق مرزی برای خدمت به زائرین اربعین حسینی خدمت گرفته می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها