معاون خدمات شهری شهرداری کرج و مسئول کمیته خدمات شهری ستاد اربعین استان البر

خدمات‌رسانی مردم البرز به زائران اربعین از "مهران" تا "کوت"

بزرگترین موکب استان البرز ویژه ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر نجف مسیر شارع الحولی پذیرای زائران اربعین حسینی است.
کد خبر: ۱۳۷۸۸۹۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

غلامرضا رضوانی، معاون خدمات شهری شهرداری کرج و مسئول کمیته خدمات شهری ستاد اربعین استان البرزکه در شهر مرزی مهران مستقر شده است ، http://jamejamonline.ir، با اشاره به اینکه ستاد اربعین شهرداری کرج از مدتی قبل فعالیت خود را آغاز و وظیفه معاونت خدمات شهری برای خدمات رسانی به زائرین در این ایام مشخص شده است، تصریح کرد: عمده وظایف شهرداری کرج در حوزه خدمات رسانی به زائرین اربعین در حوزه خدمات شهری تعریف شده که قطعا با حساسیت و برنامه ریزی درست انجام می‌شود.

وی افزود: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در مرز مهران مستقر میشود و زائرین را به شهر کوت در 80 کیلومتری مهران منتقل خواهند کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در بحث تنظیف محلاتی در شهرهای نجف و کربلا نیز وظایفی به عهده دارد، گفت: ۱۱۰ پاکبان به نیابت از 2000 پاکبان البرزی از ۱۵ شهریور ماه برای ارائه خدمت به زائران حسینی اعزام خواهند شد.

رضوانی ابراز کرد: علاوه براین، 20 دستگاه ماشین آلات خدمات شهری از جمله ماشین آلات حمل زباله،تانکر آب،  جرثقیل و غیره..... برای خدمات رسانی از کرج اعزام می‌شوند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در کنار این موارد، شهرداری کرج از طریق استقرار موکب امام علی (ع) در نقطه صفر مرزی به زائرین خدما رسانی میکند و البته بخشی از تامین هزینه موکب مرکزی کرج در شهر نجف را هم به عهده گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تقسیم کار برای خدمات رسانی لازم به زائرین در اربعین حسینی (ع) صورت گرفته و امیدواریم مثل سنوات گذشته شرایط به خوبی پیش برود.

رضوانی همچنین به همکاری مشترک سپاه امامحسن مجتبی و شهرداری البرز اشاره کرد و گفت:شهرداری کرج و سپاه امام حسن مجتبی در شهر کربلا با ایجاد یک موکب مشترک به ارائه خدمت به زائران خواهند پرداخت.

وی درپایان با اشاره به گرمی هوا در روزهای اخیر گفت : 16 کولر گازی ایستاده تهیه و برای رفاه زائران عزیز به شهر مهران فرستاده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها