یک اتاق گیمینگ به چه چیزهایی نیاز دارد؟

کد خبر: ۱۳۷۵۸۹۲

اگر شما یک گیمر هستید، فرقی نمی کند یک گیمر مبتدی باشید یا حرفه ای!  حتما نیاز دارید که تجهیزات اتاق گیمینگ خود را ارتقا دهید.

یک اتاق بازی به یک میز بازی خوب، یک صندلی گیمینگ، مکانی برای وسایل شما، چند قفسه خوب برای نگهداری دی وی دی ها و دسته های بازی، نورپردازی فوق العاده برای اتاق و مهمتر از همه به یک اینترنت قوی و بدون قطعی نیاز دارد.

 اگر فضای اتاق بازی شما به گونه ای نیست که حال و هوای شما را عوض کند و شما را از کرختی دربیاورد؛ یعنی با هیجان شروع به بازی کنید، احتمالاً یک یا چند مورد از وسایل مورد نیاز اتاق بازی را کم دارید.  

چه چیزی می تواند بهتر از یک اتاق بازی شما را وسوسه کند و بتوانید در آن فضا اشتیاق خود به بازی با حال و هوایی خاص نشان بدهید؟

 

یک اتاق بازی واقعاً به چه چیزی نیاز دارد؟

آیا شما یک گیمر هستید؟ آیا دوست دارید یک اتاق بازی داشته باشید که به یک میدان جنگ واقعی تبدیل شود و بتوانید در آن با دوستان و دختر و پسرهای فامیل به رقابت بپردازید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است، باید اتاق بازی خود را ارتقا دهید. فرقی نمی کند اتاق شما کوچک باشد یا فضای اختصاصی بزرگی برای خود داشته باشید.

توجه و ایجاد تغیییرات مناسب در دکوراسیون اتاق می تواند یک کار بسیار ساده ای باشد، مانند اضافه کردن لامپ LED برای تغییر نور محیط. رنگ هایی مانند آبی می تواند فضای اتاق را تاریک تر جلوه دهد و به این ترتیب حواس شما فقط متوجه بازی باشد. یا از لامپ هایی با رنگ قرمز استفاده کنید که هیجان بازی را در شما چندیدن برابر نماید. به این ترتیب شما اتاق معمولی خود را به میدان جنگ یا بتل فیلد (Battlefield) تبدیل می کنید.

صندلی گیمینگ یکی از تجهیزات اولیه ای است که هر گیمر به آن نیاز دارد. احتمالا شما ساعت های زیادی از روز را صرف بازی های کامپیوتری می کنید . البته فراموش نکنید که با این حرف ما تایید نمی کیم که شما کل کار وزندگی تان را بی خیال شوید و فقط به بازی بپردازید. بلکه منظورمان این است اوقات فراغت یا آخر هفته ها که زمان بیشتری در اختیار دارید، حتما ساعت های زیادی را صرف بازی های کامپیوری می کنید. اینجاست اولین موردی که به فکر شما می رسد یک صندلی گیمینگ است. هر چه که باشد، راه‌های زیادی برای بهبود تجربه بازی‌ برای شما وجود دارد و شما دوست دارید مطمئن شوید همه چیزهایی را که برای لذت بردن از یک بازی نیاز دارید، در اختیار خواهید داشت.

اتاق بازی شما حتما به یک میز بازی نیاز دارد

مزیت اصلی استفاده از این میزهای گیمینگ این است که میزها فضای زیادی را برای دستیابی به تمام اهداف بازی، در اختیار شما قرار می دهند. پس یک میز بازی، میزی نیست که شما فکر کنید برای هر استفاده ای مناسب می باشد. منظور میز بازی بیشتر از مطالعه و کار اداری، برای بازی کامپیوتری طراحی شده تا بتواند تمام نیازهای شما را حین بازی برآورده کند. اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع بپردازیم، باید بگوییم که این میزها به گونه ای طراحی شده اند که با ویژگی های شگفت انگیزی مانند نورپردازی LED داخلی، پدهای ماوس بزرگ برای حداکثر کنترل بازی و لوازم جانبی مانند جا لیوانی برای جلوگیری از وقوع تصادف با ماوس همراه باشند. به عبارت دیگر، بهترین و هیجان انگیز ترین تجربه های بازی را برای شما به ارمغان می آورند.

یکی از تجهیزات کامپیوتری که برای اتاق گیمینگ لازم و ضروری است، داشتن بهترین مانیتور گیمینگ 4K، صفحه کلید و همچنین ماوس گیمینگ است که تمام این لوازم بر روی میز گیمینگ جای می گیرند.

یک اتاق گیمینگ به چه چیزهایی نیاز دارد؟

چه شما بخواهید یک صفحه نمایش بزرگ یا سه صفحه نمایش معمولی داشته باشید، می توانید میز مناسبی با اندازه متناسب با لوازم خود را پیدا کنید. میزهای بازی معمولاً با در نظر گرفتن راحتی افراد و سازگار با ارگونومی بدن طراحی و تولید می شوند.

بسیاری از آنها به راحتی قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و به کاربران خود اجازه می دهند تا بتوانند به تمام وسایل خود دسترسی پیدا کنند. تقریباً تمام بهترین میزهای بازی حداقل دارای پایه های قابل تنظیم هستند تا مطمئن شوند میز بازی هنگام بازی یا کار روی سطحی صاف قرار می گیرد.

بنابراین با یک میز بازی بزرگ، زمانی که در ماجراجویی مجازی خود هستید، فضای زیادی برای گسترش و لذت بردن از سطح بالایی از راحتی خواهید داشت.

میز گیمینگ به یک صندلی بازی نیاز دارد

برای همراهی با میز بازی خود، به یک صندلی گیمینگ بسیار راحت نیاز دارید. سبک‌های مختلفی از صندلی‌های بازی در بازار موجود هستند، بنابراین قبل از اینکه صندلی مناسب را پیدا کنید، آماده باشید تا با گزینه‌های زیادی روبرو شوید. بیشتر صندلی‌های بازی با پشتیبانی کامل از کمر عرضه می‌شوند و حتی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا در حالت دراز کشیده نیز بازی کنید و بتوانید بهترین دید را از صفحه مانیتور خود داشته باشید. مطمئناً شما برای ساعت‌ها روی این صندلی می‌نشینید، بنابراین مهم است مدلی را پیدا کنید که با در نظر گرفتن نهایت راحتی طراحی و ساخته شده باشد.

از طرفی، ممکن است بخواهید یک صندلی بازی چرخ  دار را در نظر بگیرید و بتوانید به راحتی در اطراف حرکت کنید. به خصوص اگر لازم باشد هنگام بازی از یک صفحه کلید به صفحه کلید دیگر بروید.

برخی از صندلی های بازی با بلندگوهایی که در دو طرف پشت سری تعبیه شده، ساخته می شوند. این حالت یک آپشن بسیارعالی است که به شما کمک می کند تا کاملاً در بازی غرق شوید.

اتاق بازی به قفسه هایی برای نگهداری وسایل نیاز دارد

اگر بازی‌های مختلفی دارید که از بازی با آن‌ها لذت می‌برید، مطمئنا نیاز دارید آنها به صورت مرتب در قفسه هایی بچینید و هر موقع نیاز داشتید تمام بازی ها در دسترستان باشند.

اگر در درجه اول یک گیمر کنسول هستید، ممکن است به فضایی برای نگهداری و مرتب چیدن کیس ها وکنسول بازی و همچنین دیسک های بازی نیاز داشته باشید. قفسه ها نه تنها می‌توانند بازی‌هایی را که در حال حاضر انجام نمی‌دهید یا محبوب‌ترین بازی‌هایتان را در خود جای دهند، بلکه شما می‌توانید کلکسیون‌ها و یادگاری‌ها را در قفسه‌های خود قرار دهید تا حال و هوای مناسبی ایجاد کنید.

شما همچنین اگر اکشن فیگورهایی دارید که می خواهید  در اتاق تان به نمایش بگذارید، می توانید یک مرکز توجه و سرگرمی با قفسه های اضافی و دربهای شیشه ای که متوجه افرادی که به اتاق شما می آیند را به خود جلب می کند.

یک اتاق گیمینگ به چه چیزهایی نیاز دارد؟

چگوه بهترین تجهیرات اتاق گیمینگ را انتخاب کنیم؟

با وجود سایت های آنلاین دیگر شما نیازی ندارید برای خرید و دانستن اینکه چه لوازمی برای اتاق گیمینگ شما ضروری است از خانه خارج شوید. تنها کافی است با یک جستجوی ساده در اینترنت بگردید و بهترین سایت ها را برای آشنایی با این وسایل پیدا کنید . گل بچین به نشانی اینترنتی  (golbechin.com)راهنمایی های لازم را در رابطه با انواع تجهیزات اتاق گیمینگ در اختیار شما  قرار می دهد تا بتوانید با دید بازتری به خرید این لوازم اقدام نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها