مسئول تشکل فرهنگی و تربیتی قلم از برگزاری دوره آموزشی و پژوهشی "حکمت" در سیستان وبلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۵۸۴۶

مصطفی سخنگو در گفتگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: این دوره برای اولین بار در سیستان وبلوچستان اجرا می شود که شامل آموزش ۱۴ رکن منظومه فکری مقام معظم رهبری می باشد که به صورت حضوری و مجازی خواهد بود.

 

وی افزود: بخشی از سر فصل های دوره شامل توحید(از منظر مقام معظم رهبری، توحید چه معنایی دارد و جامعه چگونه می تواند توحیدی شود؟)، مردم‌سالاری دینی و تحول اجتماعی (مردم چه نقشی در مشروعیت و پیشرفت جامعه دینی دارند؟)، عدالت اجتماعی(مبانی و لوازم عدالت خواهی در حکومت اسلامی چه می باشد؟)، آشنایی با روش تحلیل مسئله های اجتماعی از منظر مقام معظم رهبری(ایشان در تحلیل امر اجتماعی، از چه منظری و با چه اصولی تفکر می کنند؟) و... می باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از اساتیدی همچون مهدی جمشیدی، میثم یاوری، رضا امینی هرندی، حجت‌الاسلام خاک رنگین، ابراهیم رئوف موسوی، مصطفی سخنگو، حجت‌الاسلام مدرسی مصلی و محمد رسول طالبی بهره مند خواهند شد.

 

مسئول تشکل فرهنگی و تربیتی قلم با اشاره به اینکه حداقل سن شرکت ۲۰ سال است افزود: مهلت ثبت نام تا ۲۲ مردادماه تعیین شده که از ابتدای شهریور ماه این دوره آموزشی به میزبانی شهرستان زاهدان شروع خواهد شد که کلاس‌ ها برای شرکت کنندگان زاهدانی‌حضوری و برای سایر شهرهای استان سیستان و بلوچستان و کشور، مجازی برگزار می شود.

 

وی در پایان اظهار داشت: علاقه مندان به منظور ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 09376752736 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها