مطمئنا تاکنون برایتان پیش آمده است که به دنبال یراق آلات آنتیک باشید اما شاهد تنوع زیادی در این زمینه نباشید.
مطمئنا تاکنون برایتان پیش آمده است که به دنبال یراق آلات آنتیک باشید اما شاهد تنوع زیادی در این زمینه نباشید.
کد خبر: ۱۳۷۵۰۴۸
تنها کافیست که ادامه این مطلب را دنبال کنید تا شما را با یکی از بهترین فروشگاه‌های یراق آلات، فروشگاه شهر یراق آشنا کنیم؛ تا بتوانید انواع یراق، چفت و لولا آنتیک را با تنوع بسیار بالایی از این فروشگاه خریداری کنید.
جالب است بدانید که شما می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری به این فروشگاه مراجعه کنید؛ چراکه فروشگاه شهر یراق علاوه‌بر داشتن شعبه‌های متعدد دارای وب سایتی به نشانی www.shahreyaragh.com است که می‌توانید به صورت غیر حضوری از این سایت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید؛ سپس درب منزل خود تحویل بگیرید.

شهر یراق بهترین انتخاب برای خرید یراق آنتیک

اگر با دقت به وسایل خانه نگاه کنیم، در وسایلی مانند جعبه ها، درب انواع کمدها از جمله کمد دیواری، کشوها، کمد لباس و... تکه های کوچک فلزی وجود دارد که به آن یراق می گویند. بیشترین یراق آلات در منزل، مربوط به آشپزخانه است. شیرآب، دستگیره کابینت، ریل کشوها، ساختار بیشتر لوازم برقی ها، سینک، گاز و... نمونه هایی از وجود یراق آلات در آشپزخانه هستند.

علاوه بر آشپز خانه، یراق آلات در بخش های دیگر منزل، از جمله لولا آنتیک و چفت درب های ورودی و اتاق خواب و تخت خواب وجود دارد. یراق آلات نه تنها در وسایل آشپزخانه و درب ها، بلکه در ساختمان ها و صنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد یراق آلات در صنایع مختلف بسیار زیاد و تاثیرگذار است.

یراق آنتیک علاوه بر کاربردی که دارد، موجب زیبایی وسایل شما نیز هستند. بهتر است بگوییم کاربرد هر یراق در هر وسیله ای، متفاوت است. یراق انواع مختلفی از جمله، دستگیره، لولا و پایه دارد.

انواع لولا آنتیک و چفت آنتیک در شهر یراق

برخلاف فروشگاه ها و سایت های فروش یراق معمولی که بسیار زیاد می باشند، فروشگاه آنلاین معتبر و تخصصی در زمینه یراق آلات آنتیک و تزیینی بسیار کم است.

فروشگاه شهر یراق ارائه دهنده انواع یراق آنتیک و تزیینی با کیفیت می باشد. شما می توانید با خیال راحت و با اطمینان خاطر از کیفیت و کارایی محصولات، از این فروشگاه معتبر، خرید خود را انجام دهید. یکی از ویژگی های این فروشگاه که خرید را برای مشتریان راحت تر کرده است، فراهم آوردن امکان خرید حضوری و آنلاین است. در صورتی که علاقه مند به خرید حضوری هستید، می توانید با مراجعه به شعبه اصلی این فروشگاه در کرج، خرید خود را انجام دهید.

یکی دیگر از انواع یراق آلات، چفت آنتیک جعبه می باشد. در فروشگاه شهر یراق با توجه به تنوع چفت های تزیینی و آنتیک، شما به راحتی می توانید با توجه به سلیقه خود، محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

از ویژگی های مهم شهر یراق، امکان مشاهده تصاویر مختلف و قیمت محصولات است. همچنین با توجه به امکان خرید اینترنتی، می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزلتان دریافت کنید.

شهر یراق ارائه دهنده انواع لولای تزیینی و آنتیک

در بسیاری از خانه ها جعبه های کادویی، جعبه و صندوق های قدیمی وجود دارد. برای باز و بسته شدن راحت انواع جعبه ها، از چفت و لولا استفاده می شود. برای زیباتر شدن جعبه های با ارزش خود، می توانید از لولا آنتیک استفاده کنید تا جلوه بهتری داشته باشد. انواع لولای تزیینی و آنتیک را می توانید با هزینه به صرفه و کیفیت بالا در شهر یراق خریداری کنید.

لولاهای انتیک در موارد همچون لولای تخت نرد ، جعبه جواهرات و ...کاربرد فراوانی دارد.

قابل ذکر است که انواع لولاها از جمله جک دار و در شکل های مختلف مانند پروانه ای در فروشگاه شهر یراق موجود است. شما می توانید با مشاهده و مقایسه آنها، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

شهر یراق، بهترین فروشگاه یراق آلات

فروشگاه شهر یراق از سال 1379 فعالیت خود در زمینه فروش یراق آلات را آغاز کرده و در حال حاضر علاوه بر خرید حضوری، امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم آورده است. با توجه به تجربه و تخصصی که در سالیان زیاد گذشته کسب کرده اند، کیفیت اجناس را با دقت بررسی کرده و صرفا محصولات با کیفیت و با دوام را برای مشتریان فراهم می کنند. به همین جهت بدون دغدغه های معمول در هنگام خرید، می توانید با خیالی آسوده انواع یراق آنتیک از جمله چفت و لولا آنتیک و تزیینی را خریداری کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها