بهترین مرکز فروش و اجاره غرفه سازی نمایشگاهی

در سا‌ل‌های اخیر شاهد افزایش گسترده‌ی روش‌های معرفی، بازاریابی و فروش انواع کالا و خدمات هستیم.
در سا‌ل‌های اخیر شاهد افزایش گسترده‌ی روش‌های معرفی، بازاریابی و فروش انواع کالا و خدمات هستیم.
کد خبر: ۱۳۷۳۰۹۱

 بر همین اساس صاحبان مشاغل، متناسب با نوع کسب‌و کار، زمینه فعالیت، بازار هدف و توان مالی از روش خاصی جهت فروش محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند.

در این میان غرفه‌ سازی و در راستای آن، فروش غرفه و یا اجاره غرفه، یکی از روش‌های زودبازده و کارآمد برای راه‌اندازی بازارچه‌های متنوع است.

به‌نحوی که در کلان‌شهر تهران و سایر شهرهای کشور، غرفه‌ سازی نمایشگاهی در زمینه‌های مختلف تحت عنوان نمایشگاه کتاب، نرم‌افزارهای موبایل و کامپیوتر، ادوات کشاورزی، فناوری نانو، لوازم پزشکی و غیره صورت می‌گیرد. از این‌رو علاقه‌مندان به غرفه نمایشگاهی جهت جذب مخاطب بیشتر و رونق کسب‌و کار می‌توانند غرفه اسپیس نمایشگاهی را متناسب با قیمت غرفه، اجاره نمایند.

با توجه به اینکه مراکز و مؤسسات مختلفی در زمینه راه‌اندازی و اجاره غرفه فعالیت دارند، آشنایی با مزایای و ویژگی‌های غرفه‌ سازی نمایشگاهی، سبب شده تا صاحبان مشاغل بهترین روش را انتخاب نموده و مورداستفاده قرار دهند. مسلماً انتخاب روش صحیح غرفه‌سازی و برآورد قیمت غرفه می‌تواند برپایی غرفه فروشگاهی را آسان سازد. با این توصیف شناخت کلی نسبت به این موضوع چراغ راهی برای صاحبان مشاغل و مشتریان غرفه‌های نمایشگاهی خواهد بود. از این‌رو لازم دانستیم تا شما را با برخی نکات و اصول در زمینه انتخاب بهترین مراکز فروش و اجاره‌ی غرفه‌ سازی آشنا کنیم.

غرفه‌سازی نمایشگاهی چیست؟

به فضای محدود فروشگاهی که برای یک مدت زمان معین و از پیش تعیین شده راه‌اندازی می‌شود، غرفه‌سازی نمایشگاهی می‌گویند. در ابتدا این‌گونه از فضاها بسیار ساده و با حداقل امکانات بودند. اما امروزه با توجه به‌ پیشرفت تکنولوژی در حوزه احداث سازه‌های موقت، غرفه‌ها در ابعاد، اندازه، طرح و با امکانات متنوع طراحی و ساخته می‌شوند. بدین صورت که طراحی و دکوراسیون غرفه با توجه به درخواست و توان مالی کاربران انجام می‌گردد. بنابراین اگر قصد برپایی غرفه دارید براساس زمینه فعالیت، نوع محصول، بازار هدف و بودجه، جذاب‌ترین و بروزترین غرفه را از نظر طراحی و امکانات انتخاب کنید. خاطر نشان می‌شود که بسیاری از مشتریان به ظاهر غرفه و امکانات آن توجه ویژه‌ای دارند و با مدنظر قرار دادن این موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید تعداد زیادی مشتری را جذب کنید.

نکات مهم درباره انتخاب بهترین مرکز فروش، اجاره و راه‌اندازی غرفه

همان‌طور که می‌دانید کیفیت طراحی، راه‌اندازی و غرفه‌ سازی برای متصدیان مشاغل مختلف حائز اهمیت فراوانی است. بدین جهت برای بهره‌مندی از امکانات لازم و کافی می‌بایست یک سری نکات را مدنظر قرار دهید. بعضی از این نکات به شرح زیر عبارت است از:

1- غرفه انبار نیست و صرفاً یک مکان مناسب برای فروش انواع کالا و ارائه خدمات است. به‌طور کلی فضای غرفه چیزی فراتر از انبار است و فقط جهت ارائه محصول و خدمات جهت فروش در غرفه نمایشگاهی قرار می‌گیرد. بدین ترتیب هنگام طراحی و اجرای فرآیند غرفه‌سازی از مراکز فروش و اجاره این سازه بخواهید که امکانات مختلفی نظیر قفسه‌بندی، سکوی قرارگیری محصول و غیره را به تعداد مناسب در غرفه قرار دهند. در این‌صورت علاوه بر بهره‌مندی از یک غرفه مناسب، تمامی تجهیزات و لوازم به‌راحتی در آن قرار می‌گیرد.

2- غرفه یک اثر هنری است و با این ویژگی، گیرایی و تأثیر به‌سزایی در ذهن مخاطب دارد. همواره به غرفه‌ سازی به چشم یک اثر هنری و ماندگار نگاه کنید؛ به‌دلیل این‌که غرفه می‌تواند هنر طراح و سبک نگرش و بینش صاحبان مشاغل را در نظر مشتریان به تصویر بکشد. بدین منظور هنگام کرادیه غرفه اسپیس نمایشگاهی تا حد امکان سعی کنید از مراکز باتجربه و توانا در این حوزه کمک بگیرید.

images_1657554502.png

3- غرفه‌سازی اسپیس فریم و طراحی دکوراسیون غرفه‌های نمایشگاهی و فروشگاهی یک کار تخصصی است. طراحی و راه‌اندازی غرفه‌های نمایشگاهی و تبلیغاتی کار هر شخصی نیست. چرا که طراحی فضا، دکوراسیون و قرارگیری لوازم در آن نیازمند داشتن دانش، تجربه و تخصص است. بنابراین جهت انتخاب بهترین مراکز فروش و کرایه غرفه‌ سازی حتماً به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید و براساس آن مجموعه موردنظرتان را انتخاب کنید.

4- مواد و متریال های به‌کار رفته در غرفه تأثیر به‌سزایی در جذابیت و تأثیرگذاری آن بر ذهن مخاطب دارند. همین امر سبب شده تا بسیاری از صاحبان مشاغل مختلف به‌موارد مورد نیاز غرفه‌سازی توجه نمایند و تمام تلاش خود را جهت تهیه بهترین و مناسب‌ترین مواد اولیه به‌کار بگیرند. البته به‌یاد داشته باشید که هرچه کیفیت مواد و متریال‌های موردنیاز بیشتر باشد، به‌نسبت قیمت غرفه جهت طراحی و راه‌اندازی افزایش می‌یابد.

اهمیت استفاده از غرفه اسپیس نمایشگاهی در چیست؟

از بدو پیروزی انقلاب تا به‌حال، ضمن بررسی غرفه‌سازی در کشور و تأثیرات آن، به این نتیجه دست یافتیم که ایجاد غرفه تا حدقابل توجهی موجب شناخت بیشتر نسبت به مشاغل مختلف و همچنین محصولات و خدمات آنها می‌شود. در ادامه این آگاهی سبب شده تا مصرف‌کنندگان راحت‌تر و سریع‌تر با توجه به‌نیازشان بتوانند محصول موردنیازشان را تهیه کنند. بدین منظور شرکت، مؤسسات و برندهای مختلف با استفاده از غرفه‌ سازی‌های نمایشگاهی و فروشگاهی تا به‌حال توانسته‌اند مشتریان بسیاری را جذب نمایند.

آیا تفاوت غرفه نمایشگاهی با غرفه فروشگاهی را می‌دانید!.

بعضی از افراد بر این عقیده‌اند که غرفه‌های نمایشگاهی و فروشگاهی کاملاً شبیه هم هستند. در صورتی‌که اصلاً این‌طور نیست و غرفه فروشگاهی و نمایشگاهی از نظر مدت زمان، قوانین، نحوه طراحی و نوع متریال با یکدیگر تفاوت دارند. بدین صورت که غرفه‌های نمایشگاهی برای نمایش انواع کالا و خدمات در بازه زمانی بین 4 روز تا یک هفته طراحی و اجرا می‌شوند. اما مدت زمان برپایی غرفه های فروشگاهی بیش از یک هفته یعنی 15 روز تا یک‌سال است. علاوه‌بر این بسیاری از قوانین و الزامات اجرایی غرفه‌های نمایشگاهی در غرفه‌های فروشگاهی وجود ندارد. بر همین اساس میزان فروش و کرایه غرفه فروشگاهی به‌نسبت بیشتر است و افراد زیادی از این طریق درآمد کسب می‌کنند.

images_1657554551.png

سخن پایانی

غرفه‌ سازی فروشگاهی و نمایشگاهی در سال‌های اخیر رونق زیادی گرفته است. به‌دلیل این‌که علاوه بر شناسایی انواع کالا و خدمات به مصرف‌کنندگان، راحت‌تر و سریع‌تر می‌توان زمینه فروش آنها را نیز فراهم کرد. از این‌رو می‌بایست ضمن شناخت نکات مهم و ظرافت‌های این مسیر از مراکز فروش و کرایه غرفه‌ سازی نمایشگاهی کمک بگیرید؛ زیرا این‌گونه مراکز با استفاده از دانش، تجربه و مهارت چندین و چند ساله می‌توانند مسیر دستیابی به‌موفقیت و کسب درآمد بیشتر را برایتان هموارتر سازند.

از آنجایی که شرکت‌ها و مؤسسات مختلفی پا به‌عرصه غرفه‌ سازی در کشور گذاشته‌اند مانند: "فروش و اجاره غرفه نمایشگاهی در تهران و کرج" ، تنها با شناسایی بهترین مراکز طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی و فروشگاهی می‌توانید کسب و کارتان را به‌بخش عظیمی از متقاضیان در کشور معرفی نموده و به‌صورت عمده محصولات و خدمات‌تان را به‌فروش برسانید. به‌امید این‌که مطالب ارائه شده، مؤثر واقع گردیده باشد و توانسته باشیم شما را در مسیر انتخاب یک مرکز مناسب جهت اجاره و فروش غرفه یاری کنیم.

منبع: www.spacesazan.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

صدای «مرجان» باید شنیده شود

گفت‌و‌گو با میلاد بنی‌طبا، کارگردان فیلم سینمایی «مرجان» پیرامون دغدغه‌های ساخت و چالش‌های اکران یک فیلم اجتماعی

صدای «مرجان» باید شنیده شود

نیازمندی ها