مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از اجرای طرح مقابله با سد معبر و جلوگیری از ادامه فعالیت مشاغل مزاحم در خیابان حافظ خبر داد.
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از اجرای طرح مقابله با سد معبر و جلوگیری از ادامه فعالیت مشاغل مزاحم در خیابان حافظ خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۲۸۱۸

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از اجرای طرح مقابله با سد معبر و جلوگیری از ادامه فعالیت مشاغل مزاحم در خیابان حافظ خبر داد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، مهرداد اتابک با بیان مطلب بالا اظهار داشت: جمع‌آوری سد معبر با استناد به تبصره یک‌بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها که سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از فضای معابر، میدان‌ها، پارک‌ها و محل عمومی برای کسب، سکنی یا هر عنوان دیگری را ممنوع کرده و شهرداری را مکلف کرده از آن جلوگیری کند، صورت خواهد گرفت.

 


اتابک با اشاره به اینکه پیاده رو خیابان حافظ از تردد نسبتا بالایی برخوردار است و نارضایتی شهروندان را بهمراه داشت، تصریح کرد: دستفروشان خیابان حافظ که اکثراً اتباع بیگانه بودند و پیاده رو را اشغال و با سد معبر مسیر تردد، به حقوق شهروندان تعدی کردند با درایت و مذاکرات مدیریت تخلفات شهرداری بندرعباس بعد از گذشت ۶ سال توسط تخلفات شهرداری بندرعباس جمع آوری گردیده است.


این مقام مسئول افزود: اقدام فوق باهدف جلوگیری از فعالیت مشاغل مزاحم و در راستای حمایت از حقوق شهروندان و روان کردن مسیرهای عابر پیاده صورت گرفته است.

 

اتابک در پایان گفت: طرح ضربتی رفع تخلفات سد معبر با قاطعیت توسط تخلفات شهرداری ادامه دارد و با اشخاصی که به هرعنوان اقدام به سد معبر و تخلفات شهری می‌کنند برخورد قاطعی خواهد شد و شهروندان نیز می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در قالب این طرح با سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس در میان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها