ائین نکوداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و جمعی از مسئولان استانی در سالن فردوسی شهر بندرعباس برگزار شد.
ائین نکوداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و جمعی از مسئولان استانی در سالن فردوسی شهر بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۲۵۳۹

 

هرمزگان-جام جم انلاین-ائین نکوداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و جمعی از مسئولان استانی در سالن فردوسی شهر بندرعباس برگزار شد.

 

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم اظهار داشت:شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خاک‌ریز اول نظام انقلاب اسلامی در پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی هستند و ارائه خدمات مطلوب در سطح شهر از سوی همکاران ما سبب ارتقا رضایت‌مندی مردم می‌شود.

 

وی گفت:اگر بخواهیم در حوزه مدیریت شهری کاری را انجام دهیم دریافت مجوز از شهرداری الزامی است در غیر این صورت انجام هرگونه اقدامات غیراصولی علاوه بر آسیب‌رسانی به ساختار شهری، به‌طورقطع برچسب ناکارآمدی را بر پیشانی مجموعه شهرداری خواهد زد و ما را به‌عنوان مظنون به جامعه معرفی می‌کند.

 

وی افزود:برای داشتن شهری توأم با آرامش، امنیت و همچنین برای رسیدن به ساختار شهری مطلوب در تمام حوزه‌ها باید ارگان‌های مختلف با شهرداری مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

 

وی ادامه داد:از مسئولان می‌خواهیم تا حتی‌الامکان، کار ارباب‌رجوع را در اسرع وقت راه بیندازند و با بهانه‌تراشی وقفه ایجاد نکنند چراکه تجربه نشان داده که سرریز تمام نارضایتی سمت شهرداری روانه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها