مدیرکل بازرسی لرستان:

به دنبال ایجاد سامانه نظارت بر روی ساخت و سازها در لرستان هستیم/ به انتظارات مردم از شهرداری توجه شود

خرم آباد-جام جم آنلاین -مدیرکل بازرسی لرستان از ایجاد سامانه نظارت بر روی ساخت و سازها در این استان خبر داد.
خرم آباد-جام جم آنلاین -مدیرکل بازرسی لرستان از ایجاد سامانه نظارت بر روی ساخت و سازها در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۲۰۷۷
 به گزارش جام جم آنلاین لرستان ، سعید رازانی گفت: به دنبال ایجاد سامانه نظارت بر روی ساخت و ساز ها در استان لرستان هستیم که بتوانیم ساختمان های ناایمن کمتری در سطح شهر وجود داشته باشد و نظارت ها باید به صورت الکترونیکی انجام بگیرد.

وی افزود: سامانه‌ای برای کارشناسان، مهندسین ساختمان ها ،ناظران و ماموران شهرداری برای ثبت بازدید از روند اجرای کار صورت خواهد گرفت که این سامانه گامی بزرگ برای جلوگیری از مخالف مواد پروانه ،افزایش تراکم و غیره را خواهد داشت.

وی ادامه داد: تمام کارهای اجرایی باید به سمت الکترونیکی حرکت کند که شفاف‌سازی و نظارت الکترونیک در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بازرسی استان لرستان بیان کرد: برنامه‌ریزی با در نظر گرفتن منابع و امکانات امکان پذیر خواهد بود و شهرداری با درآمد محدود خود می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اولویت بندی کارهای محوله را انجام دهد.

 رازانی اظهار کرد: ساماندهی ورودی های شهر با برنامه‌ریزی‌های درست صورت بگیرد و به خواسته‌های مردم و رفع مشکلات در سطح شهر توجه شود.

وی یادآورشد: جهت احداث کمربند سبز که جز تکالیف قانونی ما در هوای پاک است باید از ظرفیت و مشارکت مردم برای توسعه ،احداث و نگهداری فضای سبز استفاده شود.

رازانی تاکید کرد: به انتظارات مردم از شهرداری توجه شود و سریعاً به انتظارات ریز پاسخ داده و سعی شود باعث نارضایتی مردم نگردد و می‌توان با همکاری ادارات مشکلات سطح شهر را برطرف کرد که هدف ما بهبود امور است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها