فرمانده انتظامی شهرستان دهلران خبر داد:

کشف ۱۸ تن چوب قاچاق در دهلران

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

کشف بیش از ۹ تن روغن خوراکی قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف مقدار ۹ تُن و ۷۲۰ کیلوگرم روغن خوراکی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۲۰۶۰
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر افزود: عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای تحقق شعار سال نسبت به اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشراف اطلاعاتی اقدام و پس از شناسایی محل فعالیت احدی از فعالان غیر مجاز در زمینه قاچاق اقلام خوراکی که به صورت عرضه خارج از شبکه فعالیت داشته اقدام کردند.

وی گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد محموله مکشوفه فاقد هرگونه مدارک و مستندات قانونی بوده که در این راستا مقدار ۹ تن و ۷۲۰ کیلو گرم انواع روغن‌های خوراکی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف و یک نفر متهم نیز با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضایی برای برخورد با مجرمین اقتصادی بیشتر از هر زمانی است، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیر قانونی مجرمین و قاچاق کالا، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها