فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

کشف بیش از ۹ تن روغن خوراکی قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

کشف ۸۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۸۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری در اجرای طرح های استانی و سراسری مقابله با سلاح و مهمات غیر مجاز در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۵۱۶۳
به گزاش جام جم آنلاین ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر گفت: از ابتدای سال جاری طرح سراسری مقابله با سلاح ومهمات در دو مرحله در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی افزود: ماموران انتظامی استان در راستای طرح مقابله با سلاح و مهمات غیر مجاز و پس از هماهنگی با مقامات قضائی تعداد ۱۶ اسلحه جنگی و ۶۵ اسلحه شکاری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۷۰ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است، تصریح کرد: پلیس با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز که موجب بروز جرائم در سطح استان می‌شود با قاطعیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه از استمرار طرح‌های مقابله با سلاح و مهمات در استان در راستای مطالبات عمومی خبر داد و گفت: پلیس با اشرافیت کامل فعالیت‌های مجرمانه را رصد و قاچاقچیان سلاح و مهمات در امان نخواهند بود.

سردار القاصی مهر در پایان با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری بیش از ۵ باند عرضه سلاح و مهات در استان انهدام یافته است از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه پیرامون عرضه و یا فروش سلاح و مهمات سریعاً مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها