فرمانده انتظامی شهرستان
فرمانده انتظامی شهرستان "سیریک" از انهدام باند 3 نفره سارقان منزل با کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۱۳۲۰

 

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده انتظامی شهرستان "سیریک" از انهدام باند 3 نفره سارقان منزل با کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ " فرهاد چراغی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: پس از بررسی منازل سرقت شده مشخص شد، سارقان با شیوه های مختلف به منازل ورود کرده و پس از اطمینان خالی از سکنه بودن آنها، اقدام به سرقت وسایل قیمتی آنها می کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیریک اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی ماموران کلانتری 11 شهرستان، سرانجام سارقی سابقه دار در این زمینه شناسایی و با انجام عملیاتی هدفمند در مخیگاهش دستگیر شد.

 

این مسئول انتظامی با اشاره به اعتراف سارق به 7 فقره سرقت از منازل مسکونی با مشارکت 2 نفر دیگر از همدستانش و فروش اموال سرقتی به فرد مالخر، اذعان داشت: در ادامه این عملیات، دیگر اعضای این باند سرقت نیز شناسایی و هر یک در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

 

سرهنگ چراغی با اشاره به کشف اموال سرقتی از مخفیگاه این باند و تحویل آنها به مالباختگان، بیان داشت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها