برگزاری آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی: با هدف ارتقا فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال پذیری جامعه،پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی از یکم تیرماه آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۷۱۱۲۳
برگزاری آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، دکتر محمد جواد سلجوقی در نشستی خبری اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی با رسالت تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و دارای مهارت موردنیاز استان، در بخش های مختلف، صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در حال فعالیت است. وهم اکنون با تدوین برنامه های درسی و سرفصل متنوع و متمایز از سایر دانشگاه ها با کمترین اتکا  به بودجه دولتی و با همکاری بخش های غیردولتی، دارای بیش از 16500 دانشجو در سطح استان است.
وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان رضوی، پس از استان تهران به عنوان دومین استان با جمعیت دانشجویی اشتغال به تحصیل در آموزش های مهارتی علمی کاربردی است که پذیرش دانشجوی مقطع کارشناسی حرفه ای این دانشگاه از یکم تیرماه در 228 کد رشته محل کارشناسی و از 13 تیرماه در 286 کد رشته محل کاردانی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org  انجام خواهد شد. هم چنین امکان ادامه تحصیل در سایر دانشگاههای داخل و خارج از کشور برای دانشجویان، دانش آموزان و علاقمندان پس از تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فراهم است.
دکتر سلجوقی ادامه داد: این دانشگاه برای نیل به اهداف تعیین شده امسال  90 کد رشته محل جدید را برای اولین بار در پذیرش جاری اجرا خواهد کرد تا علاقمندان بتوانند در زمینه ها و رشته های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.
  وی خاطرنشان نمود: ظرفیت پذیرش مهر ماه 1401 در 514 کد رشته محل تحصیل در سطح 30 مرکز آموزش علمی کاربردی استان با تعداد 36700 نفر است تا افراد علاقمند از تحصیل بازنمانند
 سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی در پایان توضیح داد: حدود  20 هزار و 410 صندلی  دانشگاه را برای علاقمندان دوره کاردانی و 16 هزار و 290 صندلی را برای پذیرش دانشجویان کارشناسی در مراکز آموزش علمی کاربردی استان  با شهریه مناسب اماده کرده است تا دانش پذیران نظام آموزش علمی کاربردی با فراغ بال در رشته مورد علاقه خود مهارت آموزی و ادامه تحصیل دهند.
علاقمندان ثبت نام در دوره های کارشناسی  از یکم تیرماه و کاردانی از 13 تیرماه می توانند  به سایت سنجش کشور به نشانی sanjesh.org  و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به نشانی uast.ac.ir  مراجعه نمایند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها