مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر فرمانده سپاه ناحیه کاشمر و هیئت همراه بمناسبت هفته جهاد کشاورزی با مدیرو کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی  شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر فرمانده سپاه ناحیه کاشمر و هیئت همراه بمناسبت هفته جهاد کشاورزی با مدیرو کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۳۷۰۴۰۴
 خراسان رضوی - جام جم آنلاین - مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه کاشمر گفت:خوشبختانه تا به امروز مجموعه جهاد کشاورزی و جهادگران با تمام توان یار و یاور مردم بوده  و در تمامی صحنه های مورد نیاز در خط مقدم گره گشایی از مشکلات مردم و همچنین در بحران ها، حوادث و غیره حضور چشمگیر و بی نظیری داشته اند که ما این امر را لطف خداوند متعال می دانیم.محمد شجعی افزود:افتخارما و مجموعه همکارانم در مجموعه جهاد کشاورزی کاشمر این است که عضو کوچکی از جامعه بزرگ خادمین متعهد در حوزه کشاورزی هستیم و بنده و همکارانم در جهاد کشاورزی شهرستان و ادارات تابعه آمادگی هرگونه همکاری و همراهی با سپاه و بسیج را در تمام امور داریم.
وی ادامه داد:بحمد الله تا کنون نظام جمهوری اسلامی در تامین معاش مردم با مشکلی مواجه نشده که این مهم به برکت وجود جهادگران در عرصه اقتصاد است.
فرمانده سپاه ناحیه کاشمر نیز در ادامه گفت:نقش جهاد گران در تامین امنیت غذایی جامعه در شرایط جنگ اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و گام نهادن در این راه برای تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم کار مقدسی است.
سرهنگ علی یعقوبیان افزوددر خوصوص کمک و همیاری در انجام امور موردنیاز اعلام امادگی کرد و افزود: سپاه آمادگی خود را برای کمک  به انجام اموری که نیاز به نیروی انسانی باشد و منافع مردم تامین شود اعلام می دارد و با تمام امکانات به میدان خواهد آمد.
در پایان نیز فرمانده ناحیه سپاه کاشمر و مدیر جهاد کشاورزی به دیدار از همکاران شاغل در مدیریت پرداخته و با اهدا شاخه گل فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی را تبریک گفتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها