ببینید | تلخ تر از شکست

ژاپن اینگونه ایران را برد، یک طرفه و بسیار مقتدرانه. موضوع فقط شکست نیست، موضوع این است ملی پوشان ایران آنچنان ضعیف بازی کردند که این وضعیت حتی از شکست هم تلخ تر بود.
کد خبر: ۱۳۶۹۹۰۳
تعداد بازدید : 48

به گزارش جام جم آنلاین، ژاپن پیاپی از سرویس امتیاز گرفت اما درمقابل دریافت کننده های ایران بسیار ضعیف بودند. ژاپنی ها حتی در دفاع روی تور هم بهتر بودند.

مشکلات مربوط به دریافت در ست دوم علنی تر شد. البته به نظر می رسد خستگی ناشی از دیدار قبلی با استرالیا که فقط 14 ساعت قبل برگزار شده بود تاثیر زیادی روی شاگردان عطایی داشت.

306 پوئن
شاگردان بهروز عطایی در هفته نخست لیگ ملت های والیبال 306 پوئن به دست آوردند، در بازی با چین پوئن، در دیدار با هلند 66 ، دیدار با استرالیا 93 و دیدار با ژاپن 53 پوئن ثبت کردند.

بهترین ست: 25 بر 14
بهترین ستی که ایران در هفته نخست به جای گذاشت به دیدار با استرالیا اختصاص دارد. ایران استرالیا را سه بر یک شکست داد. شاگردان عطایی ست نخست را 25 بر 14 بردند که بهترین نتیجه در میان ست ها برای ایران بود.

بدترین ست: 25 بر 14
دیدار ایران و ژاپن در آخرین بازی هفته نخست لیگ ملت ها واقعا یک طرفه بود. تیم ملی والیبال ایران در این دیدار به معنای واقعی تسلیم ژاپن بود. ست دوم این مسابقه 25 بر 14 به سود سامورایی ها تمام شد که بدترین نتیجه در میان ست ها برای ایران بود.

تعداد کل ست های ایران: 14
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 4 مسابقه خود با چین، هلند، استرالیا و ژاپن 14 ست بازی کرد. مقابل هلند و ژاپن حتی یک ست هم پیروز نشد. در ضمن پیروزی سه بر صفر هم نداشت.

بنویس مطلب کامل این گزارش را فردا در جام جم بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها