نخستین قسمت ویژه برنامه «راحیل» با حضور نیما کرمی و زینب زارع، دهم خرداد روانه شبکه دو سیما می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۸۴۶۵

به گزارش جام جم آنلاین، برنامه «راحیل» که به مناسبت دهه کرامت به صورت ویژه و زنده طی ده شب از شبکه دو سیما پخش میشود، فضایی دخترانه دارد.

در این برنامه از دختران و زنان موفق در عرصه‌های مختلف به همراه یکی از اعضای خانواده‌شان دعوت بعمل می‌آید تا در گفتگویی صمیمانه با زینب زارع (مجری برنامه) پیرامون راههایی که در زندگی پیموده‌اند تا به موفقیتهای فعلی‌شان دست یابند، صحبت کنند.

همچنین این برنامه متشکل از آیتمهایی همچون استندآپ کمدی با حضور مهرنوش افتخاری (یکی از برگزیدگان برنامه عصر جدید) و معرفی بانوان و زنان موفق به صورت نریشن‌های دو سه دقیقه‌ای خواهد بود.

مهمان قسمت اول این برنامه، نیما کرمی است که با همسرشان زینب زارع به گفتگو می‌نشینند. آیتم استندآپ کمدی با حضور مهرنوش افتخاری از قسمت دوم این برنامه به روی آنتن خواهد رفت. در بخش آیتم معرفی زنان و بانوان موفق نیز بانو سیده توران میرهادی (استاد ادبیات کودک، نویسنده، کارشناس آموزش و پرورش و پایه‌گذار مجتمع آموزشی تجربی فرهاد، از بنیانگذاران شورای کتاب کودک و بنیانگذار فرهنگنامه کودکان و نوجوانان) بصورت نریشن سه دقیقه‌ای به مخاطبان معرفی خواهد شد. این بانو را مادر ادبیات کودک و نوجوان در ایران نامیده‌اند. وی در سن 89 سالگی و در سال 95 بر اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت.

برنامه «راحیل» کار مشترکی از مرکز بسیج رسانه ملی و سازمان تبلیغات اسلامی به همت گروه خانواده شبکه دو سیما و تهیه‌کنندگی محسن سال‌افزون و سردبیری فرزانه پزشکی است که از سه‌شنبه 10 خرداد به مدت ده شب از این شبکه پخش می‌شود. این برنامه هرشب ساعت 22:30 به مدت 50 دقیقه مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها