برنامه «به تو از دور سلام» به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) از حرم مطهر بانوی کرامت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۸۳۹۰

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه دو، این برنامه به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت از قم، حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اجرای سیدمهدی تحویلدار و حضور کارشناسان مذهبی و شاعران آیینی به روی آنتن می‌رود.

در این برنامه از سیره عملی و فکری حضرت معصومه (س) و ولایتمداری ایشان که به دستور برادرش امام رضا(ع) قصد سفر به ایران (مشهد) را میکند ولی به دلیل بیماری، در قم دار فانی را وداع میگوید، صحبت می‌شود.

در برنامه سه‌شنبه 10 خرداد، سیدمهدی تحویلدار با حجت الاسلام لقمانی درخصوص زندگی پر خیر و برکت، آرمانها و الگوی رفتاری بانوی کرامت به گفتگو می‌نشیند.

همچنین بخشی از برنامه به مداحی سیدمجید بنی فاطمه اختصاص دارد و احمد علوی از شعرای آیینی و مذهبی کشورمان به خواندن قطعاتی از شعر خود پیرامون بانوی کرامت خواهند پرداخت.

برنامه «به تو از دور سلام» کاری از گروه معارف شبکه دو به تهیه‌کنندگی علیرضا پورفرج است که نخستین قسمت آن به مناسبت دهه کرامت، سه‌شنبه 10 خرداد ساعت 17:40 روانه آنتن می‌شود و قسمتهای بعدی این برنامه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 خرداد حوالی ساعت 11:50 خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها