طرح ‎های پژوهشی در زمینه بهبود مهارت‌ های شناختی یادگیرندگان در محیط ‌های یادگیری دوره پساکرونا مورد حمایت قرار می گیرند

ستاد توسعه علوم و فن آوری ‌های شناختی در هجدهمین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی در بهار 1401 از طرح ‌های‌ پژوهشی در زمینه «بهبود مهارت‌ های شناختی یادگیرندگان در محیط‌ های یادگیری دوره پساکرونا» حمایت می کند.
کد خبر: ۱۳۶۸۱۰۷

به گزارش جام جم آنلاین، در این فراخوان، طرح‎ ها و پیشنهادهای پژوهشی در قالب 4 محور «توسعه برنامه ‌هایی برای ارتقاء توانایی حرفه‌ ای آموزشگران جهت پرورش مهارت‌ های شناختی»، «توسعه برنامه ‌هایی برای ارتقا مهارت‌ های شناختیِ آموزشگران»، «توسعه مهارت‌ های شناختی یادگیرندگان از طریق درهم تنیدن تجارب یادگیری در برنامه درسی» و «توسعه برنامه ‌هایی برای ارتقا قابلیت ­های شناختی یادگیرندگان (مستقل از برنامه درسی)» مورد پذیرش قرار می ­گیرند.

در این راستا از تمامی محققان واجد شرایط دعوت شده است فرم پیشنهاد طرح‌ را دریافت و بر اساس راهنمای ثبت طرح مربوطه تکمیل کرده و در بازه زمانی 1401.03.21 لغایت 1401.03.31 (غیر قابل تمدید) از طریق کارتابل کاربری خود در سایت ستاد بارگذاری نمایند.

تاریخ اعلام شده فقط برای بارگذاری فایل تکمیل شده می ­باشد لذا محققان از هم اکنون می­ توانند نسبت به تکمیل فرم پیشنهاد طرح و فایل پاورپوینت اقدام نمایند.

طرح ‎های پژوهشی در زمینه بهبود مهارت‌ های شناختی یادگیرندگان در محیط ‌های یادگیری دوره پساکرونا مورد حمایت قرار می گیرند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها