روایت معلمان فداکار مناطق محروم در مستند «غوغای بی‌هیاهو»

مجموعه «غوغای بی‌ هیاهو» از شنبه هفتم خرداد به قاب شبکه دو می‌آید.
کد خبر: ۱۳۶۷۹۸۵

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه دو، این مجموعه مستند با تكیه بر روایاتی ساده و پر امید، تلاش می‌كند تا به روایت زندگی معلمانی که با سختی‌هایی فراوان به مدارس مناطق محروم می‌روند تا به تدریس دانش‌آموزانی که آینده‌سازان کشورمان هستند، بپردازند و آنها را به نمایش درآورد. در این برنامه با معلمانی آشنا می‌شویم که به مدرسه‌هایی در مناطق محروم سفر می‌کنند؛ مدارسی كه با وجود مشكلات عدیده در روستا، حتی با تعداد كمی دانش‌آموز همچنان پابرجا بوده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

مجموعه مستند «غوغای بی‌هیاهو» كه هر قسمت از آن یك نام ویژه دارد در پی دمیدن روحیه تلاش و كوشش به جامعه است و سعی دارد قابی باشد برای نشان دادن جایگاه معلم به عنوان فردی فداكار كه نماد این غوغای بی‌هیاهوست و همچنین دانش‌آموزانی كه با تمام سختی‌های موجود در راه تحصیل، به دنبال تحقق آمال و آرزوهایشان قدم برمی‌دارند. عناوین قسمتهای این مستند عبارتند از: «ناجه»، «ماریا»، «پیاوه تی»، «بالاتر از ابرها»، «داغلارباشی»، «سورمه»، «پنجره آبی»، «میارجل»، «جزیره»، «تیتُم ره»، «یاخچیلیق»، «کُتُک»، «امُّ الصَّخر»، «تینار»، «گنبد کبود»، «سیالان»، «دولخ باد»، «چارامون»، «کشیت آمیس»، «ونگ و زنگ»، «پای طوف» و «شواز».

مجموعه «غوغای بی‌هیاهو» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی و کارگردانی حسین فاطمیان است که سال 96 برای نخستین بار از این شبکه روانه آنتن شد و مورد اسقبال مخاطبان واقع گشت. پخش مجدد این برنامه از شنبه هفتم خرداد ساعت 17:40 آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از شنبه تا سه‌شنبه شاهد پخش این مستند باشند و بازپخش آن را روز بعد ساعت 1:30 بامداد تماشا کنند. قسمت اول این برنامه «ناجه» نام دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها