باب الحوائجی خبر داد

مرمت برج سنگی فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت : اگر زیرساخت های تنگه واشی تامین نشود، امسال ورود گردشگر ممنوع می شود
کد خبر: ۱۳۶۷۶۴۵

به گزارش جام جم آنلاین تهران،ابوالقاسم مهری در جلسه ساماندهی منطقه گردشگری تنگه واشی (آبشار ساواشی) ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، تصریح کرد : تنگه واشی یکی از جاذبه های گردشگری شناخته شده است که پیش از ایجاد زیرساخت ها مورد استقبال بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته و منجر به بروز مشکلاتی شده است.

 وی مشکلات ترافیکی برای محلیان روستای جلیزجند، خطرناک بودن منطقه در شرایط بحران و بروز حوادث طبیعی مثل سیلاب را از جمله مسائلی اعلام کرد که میطلبد ایجاد زیرساخت های مناسب و ساماندهی این جاذبه مهم گردشگری تسریع شود.

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد : شرایط نابسامان تنگه واشی همواره دغدغه مسئولان در سنوات قبل نیز بوده اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدام موثری در این راستا صورت نگرفته لذا تمام اهتمام خود را در سال جاری به کار میگیریم تا ساماندهی منطقه انجام شود، در غیر این صورت از پذیرفتن گردشگر در منطقه معذوریم.

 وی ضمن بیان اینکه ساماندهی منطقه نیازمند همکاری و همدلی مسئولان متولی (کارگروه گردشگری) بویژه اعضای شورای اسلامی روستا و دهیار جلیزجند است ابراز کرد : برنامه ریزی برای منطقه مذکور علاوه بر حل مشکلات روستائیان می تواند فرصت های شغلی بسیاری برایشان به همراه داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها