فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: شعار امسال را با اهتمام تمامی دستگاه‌های اجرایی در تحقق و اجرای منویات رهبری باید به عمل تبدیل کنیم
کد خبر: ۱۳۶۱۳۵۴

 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه در اولین جلسه شورای اداری سال 1401گفت: سال تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرینی را در قالب یک برنامه منظم و مدون با تعامل بین بخشی انجام بدهیم 

وی ادامه داد: تا پایان تیر ماه سال جدید موعد استفاده از اعتبارات سال 1400 است که بسیاری از پروژه هایی که در سال گذشته آغاز و انجام شدند تا پایان تیر ماه سال 1401 به ثمر خواهند نشست.

فرماندار شهرستان فیروز کوه ضمن تقدیر از دستگاه‌هایی در برگزاری گشت های مشترک که مشارکت داشتند، اظهار داشت: اجرای طرح نظارت و بازرسی از تمامی واحدهای صنفی در قالب گشت مشترک توسط اداره صمت،بازرسی فرمانداری،اصناف و تعزیرات حکومتی ، شبکه بهداشت و دایره اماکن نیروی انتظامی، نماینده دادستان، برگزار شد ، در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

 مهری از تلاش خوب اعضای کمیسیون نظارت و اعضای خدمات سفر همه دستگاه‌هایی که در ایام تعطیلات نوروز پای کار بودند نیز تقدیر کرد.

وی ادامه داد: اهتمام در تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز در سطح شهرستان و روستاهای تابعه توسط دستگاه‌های مرتبط در ایام سال و به ویژه ماه رمضان در دست اقدام و اجرا است.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروز کوه گفت: در فصل زمستان و ایام نوروزی اقدامات خوبی انجام شد و در سطح شهرستان با عملکرد مثبت دستگاههای مرتبط تنها شهرستانی در سطح استان بودیم که کمبود و افزایش قیمت نداشتیم و کالاهای تنظیم بازار با نرخ مصوب توزیع شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه توضیح داد:در سال جدید خیزش وجهش بهتری برای خدمات رسانی به شهروندان داشته باشیم جایگاه خود را در هرحوزه بشناسیم.

مهری افزود: با هدفمندی، امور را انجام بدهیم برای قدرت و مسئولیت اعتنایی نداشته باشیم و برای خدمت رسانی بیشتر تلاش کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها