یک ایرانی قهرمان مسابقات پرورش اندام آلمان شد

در پایان رقابت های قهرمانی کشور پرورش اندام آلمان که در شهر دویسبورگ برگزار شد یک ایرانی با ایستادن در جایگاه نخست قهرمان مسابقات بادی بیلدینگ آلمان شد و به تیم ملی این کشور راه یافت.
کد خبر: ۱۳۶۶۶۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، در پایان رقابت های قهرمانی کشور بادی بیلدینگ آلمان (ifbb)، سعید عزیززاده در دسته ۹۱ کیلو توانست با رای هیات ژوری مقام اول را از آن خود کند و به تیم ملی آلمان راه یابد. در این وزن قهرمان آلمان و اروپا در جایگاه سوم ایستاد.

عزیززاده در پایان این مسابقات گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود، بهترین این رشته با تمام قدرت به میدان آمدند ضمن اینکه در این وزن توانستم با پیشی گرفتن از قهرمان آلمان و اروپا جایگاه نخست را از آن خود کنم.

عزیززاده با اشاره به اینکه ایرانی ها در همه جای دنیا به واسطه داشتن فیزیک و ژنتیک خاص خود سردمدار این رشته بوده اند، گفت: در پایان این مسابقات هیات ژوری به او لقب جنگجو داده اند و او را تحسین کرده اند.

نفر اول مسابقات پرورش پرورش اندام آلمان اضافه کرد: در حال حاضر خود را برای مسابقات بین المللی کلاس فیزیک اوپن که ۵ ماه بعد در آلمان بر گزار می شود، آماده می کنم، ضمن اینکه قدردان زحمات قهرمان جهان «میثم کشوری» هستم.

منبع: آخرین خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها